Bendradarbiavimas pagrįstas meile, kūrybinėmis idėjomis, kruopščiu darbu, kuris veda į gerus rinkodaros rezultatus. Rinkites patikimą reklamos agentūrą!
Google reklama pradėjo veikti 2000 metais kaip paprasta tekstinė forma pasirodanti per paieškos rezultatus, naudojant „AdWords“ platformą. Vėliau, 2003 metais, Google pristatė „AdSense“ platformą, leidžiančią svetainėms rodyti reklamas ir uždirbti pajamas pagal paspaudimus ar peržiūras. Su laiku Google reklama išsiplėtė ir tobulino savo formatus, įtraukdama vaizdinės, video ir mobiliosios reklamos galimybes. Yra įdomu paminėti, kad 2018 metais „AdWords“ buvo pervadinta kaip “Google Ads”, atspindintis išplėstą reklamos galimybių spektrą. Šiuo metu Google Ads yra viena iš galingiausių ir populiariausių reklamos platformų pasaulyje, padedanti įmonėms pasiekti tikslinę auditoriją, skatinti verslo augimą ir pasiekti didesnį rezultatų efektyvumą.
Verta paminėti, kad Google Ads leidžia reklamuotojams pasiekti milijardus žmonių visame pasaulyje per jos plačią reklamų tinklo infrastruktūrą, kuri apima paieškos rezultatus, vaizdinės reklamos tinklą, YouTube ir mobiliasias programas. Tai taip pat suteikia įmonėms galimybę naudoti aiškinamąsias reklamas, lokacijos orientuotą reklamą ir daugybę analitinės informacijos ir segmentavimo galimybių siekiant efektyviau pasiekti tikslinę auditoriją.
Jeigu reikia užtikrintų rinkodaros rezultatų, rinkitės patirtį. UAB „Fortema“ veikia nuo 2014 metų, be to reklamos specialistų patirtis siekia dar senesnius laikus.
Esame bene visų populiariausių reklamos platformų sertifikuoti specialistai. Visgi net ir turėdami sertifikatus, labiau save laikome praktikais.
Turime patirties dirbant įvairiuose kontinentuose ir įvairiose šalyse (daugiau nei 130+ klientų). O taip pat su skirtingų tipų projektais, nuo startuolių, iki bankinių, finansinių sistemų ar tiesiog nedidelių vietinių verslų.
El. parduotuvėms taikome reklamą – Google paieškoje, dinaminius paieškos skelbimus, remarketingą, RLSA, dinaminį remarketingą. O didelioms el. parduotuvėms – unikalius reklamos robotus.
Mobilios aplikacijos, didmenos projektai, naujų verslo rinkų užėmimas, naujienų portalai, vartotojų nuomonės formavimas per skirtingus reklamos lygius ar kiti nestandartiniai portalai.
Puikiai tinka vietinės reikšmės verslui – jeigu parduodate ar teikiate paslaugas viename mieste ar net keliais kilomentrais aplink jūsų prekybos vietą (pvz. fizinė gėlių parduotuvė, batų taisyklą ir kt.).
Nepriklausomai kokio dydžio Jūsų verslas, Jūsų prekių klientai ieško Google paieškoje. Ši reklamos paslauga tinka kelias paslaugas ar prekes parduodantiems verslams (tiek fiziškai, tiek internetu).
Google reklamos kaina susideda iš dviejų dalių: reklamos biudžeto ir Google reklamos administravimo paslaugų. Konkurencingose nišose arba reklamuojant keliose šalyse, bus reikalingas didesnis reklamos biudžetas. Atitinkamas darbų kiekis – didesnė darbų kaina. Todėl priklausomai nuo Jūsų nišos ir poreikio pasiekti rinkos dalį – priklauso galutinė kaina. Išsamiau galite sužinoti susisiekę. Minimalus planas nuo € 150/mėn.
„Google Adwords Express“ – tai greitesnė ir paprastesnė reklamos platformos versija, su šiek tiek mažiau funkcijų. „Google Adwords“ yra senasis dabar vadinamos „Google Ads“ reklamos platformos pavadinimas.
Mažiau konkurencingose srityse, Google reklamos paspaudimas gali kainuoti nuo keliolikos euro centų, o ypač konkurencingose – net kelis eurus ir daugiau. Paspaudimo kainą nulemia skelbimų ir svetainės kokybė, o daugiausiai įtakos turi konkurencija. Kadangi reklamos pozicijos parduodamos aukciono principu.
Google Ads reklama rodoma – Google paieškoje, naujienų portaluose, mažesniuose ir vidutinio dydžio tinklapiuose, YouTube, Gmail aplinkoje (dabar – Discovery reklama). Yra galimybė rodyti reklamą trečiųjų šalių, partnerių svetainėse.
Iš ptaktikos esame paskaičiavę – jeigu siekiame didesnės reklamos grąžos (angl. ROI), norime gerinti pelningumo ar panašius rodiklius, rekomenduojame pasiekti iki 80% Google paieškų. Jeigu reklaminės kampanijos tikslas – žinomumo didinimas (tinka 90% ir daugiau). Reklamos biudžetas priklauso nuo rinkos dydžio, įmonės tikslų, verslo pelningumo ir kt. Pvz. labai smulkiems verslams gali būti taikomas kelių šimtų eurų biudžetas per mėnesį. O vidutinio dydžio ir dideliems verslams – keli tūkstančiai, keliasdešimt tūkstančių eurų per mėnesį ir daugiau.
Dažniausia ir bene pagrindinė priežastis – per mažas reklamos biudžetas. Tarkime, jei jūsų rinkos dydis 10 000 paieškų per mėnesį. Vidutinė paspaudimo kaina 0,20 € (CTR: 15%), o Jūsų biudžetas 150 €, tokiu atveju jūsų reklama bus matoma maždaug kas antram vartotojui (t.y. būsite rodomi maždaug 50% ieškančiųjų jūsų prekės ar paslaugos).
Reklamos skelbimai, kurie turi keletą antraščių ir aprašymo variantų, visas išnašas (telefono numerio, kainų, nuorodų plėtinius ir kt.) – dažniausiai yra efektyvesni. Reklamos skelbimų CTR (paspaudimų – parodymų santykio) rodiklį gerina kokybiški ir unikalūs aprašymai. Tekste paminint skaičius, informaciją, kas svarbiausia galutiniam klientui, bei skatinimo veikti tekstas (pvz. „skambinkite dabar“, „aptarnavimas 24/7“ ir kt.).