Administruojant facebook reklamą, galite susidurti su įvairiais iššūkiais – nepavyksta pasiekti gerų rezultatų, per mažas įsitraukimas facebook reklamoje (komentarai, pasidalinimai, emocijos), per mažas biudžetas ir per retai matoma reklama. Situacija, kai facebook reklamoje yra dideli biudžetai, produktas yra masinio pobūdžio – yra paprastesnė, tačiau tai retesnis atvejis. Dažniausiai turime segmentuotą produktą ir ribotą biudžetą. Tad, kaip išspręsti anksčiau išvardintas problemas vienu šūviu?

Aptarsime 3 lygių facebook reklamos taktiką. Pirmiausiai reikia išdalinti biudžetą į tris dalis:

1. Tikslingiausia auditorija (maksimalus galimas biudžetas pagal apskaičiuotą auditorijos dydį).
2. Pakartotinė rinkodara (remarketingas) ankstesniems ir būsimiems lankytojams.
3. Plati auditorija įsitraukimui skatinti.

Pirmoji auditorija pati tikslingiausia ir į ją taikysime didžiausią biudžeto dalį (60% – 80%). Segmentas turėtų būti tikslus (pagal amžių, pomėgius, lytį, geolokaciją, veiklą, kartais ir pagal turimą duomenų bazę). Žinutė – aiški, tiksli ir tiesiai į dešimtuką. Šioje dalyje atliekame viską maksimaliai tiksliai.

Antroji auditorija – pakartotinė rinkodara. Būtinai priminkime esamiems ir būsimiems lankytojams apie jūsų produktą. Reklamoje atvaizduojant nuolaidos kodą, padidinsime tikimybę pritraukti naujų klientų. Auditorijos pvz.: kas lankėsi per paskutines 30 d. išbuvo ilgiau nei svetainės vidurkis, bet nepirko. Ši auditorija leis dažniau rodyti reklamą tiems, kam ji aktualiausia.

Trečioji auditorija – labai plati, beveik neribojant parametrų (amžiaus, miesto, pomėgių ir kt.), tačiau tokie nustatymai leis pritraukti maksimaliai pigiausią įsitraukimą.

Ši trijų žingsnių taktika suteikia galimybę turėti maksimaliai gerus rezultatus (1 auditorija), sudaryti įvaizdį, jog facebook reklama komentuojama (3 auditorija) ir nuolat matoma (2 auditorija).

Ar straipsnis buvo naudingas?

Spauskite ant širdutės, kad įvertintumėte!

Įvertinimas: 5/5. Balsavo: 7.

Įvertinkite straipsnį!