„Google“ reklama elektroninėms parduotuvėms:

Google reklamos robotas
Google reklama taikoma su šiomis priemonėmis, kurios surašytos efektyvumo tvarka, tačiau kai kuriais atvejais ši tvarka gali skirtis dėl rinkos, produkto kokybės, kainos, pristatymos, aptarnavymo kokybės, svetainės ir kt.
Efektyvi reklama internete. El. parduotuvėms taikome reklamą – Google paieškoje, dinaminius paieškos skelbimus, remarketingą, RLSA, dinaminį remarketingą, GDN remarketingą pagal kategorijas. O didelioms el. parduotuvėms – unikalius reklamos robotukus (kuriuos patys sukūrėme ir esame apskaičiavę, kad robotai generuoja iki 8 kartų didesnę reklamos gražą su tuo pačiu biudžetu, nei „rankinis“ reklamos administravimas).

Pardavimų piltuvėlis – Google reklama:


Pagal šį pavyzdį matome, kad iš 100% apsilankiusių svetainėje, apsiperka tik 3% (konversijos rodiklis). Ir tai yra labai gerai optimizuotos svetainės atveju. Dažniausiai konversijos rodiklis siekia 1,4% – 2%.

Norite maksimaliai geriausių Google reklamos rezultatų? Tuomet viską atlikime profesionaliai!

Kas gerina Google reklamos efektyvumą elektroninėms parduotuvėms?

Kiekvienas punktas ir smulkus niuansas turi labai didelę reikšmę. Viskas turi būti atlikta profesionaliai ir maksimaliai teisingai! Tik tokiu atveju galime tikėtis efektyvios reklamos internete.

Kas blogina Google reklamos efektyvumą elektroninėms parduotuvėms?

Domina Google reklama? Skambinkite: +370 616 15038

9+ Metai Rinkoje

Rinkitės Patikimą Reklamos Agentūrą