Problema ir iššūkis, nors ir anktesnės reklamos dar generuoja tinkamus rezultatus, buvo iškeltas tikslas, stiprinti įvaizdė, sukurti vizualiai patrauklesnius reklaminius skydelius (angl. banner), pagal prekės ženklo stilių ir slapvinę gamą (vizualinį identitetą).
Išlaikant vieningą „Superstal“ stilių ir identitetą, buvo sukurtos naujos, stilingos reklamos, kurios pritaikytos efektyviai „Facebook“ reklamai (dabar – „Meta“ reklama). Įgyvendinus šiuos sprendimus, ne tik pavyko išsaugoti tinkamą stilių, bet ir gauti apie 18% pigesnes konversijas!
Net 18,37% pigesnė konversiją, nei ankstesnėje reklamoje!
Pasiekėme ir pranokome keltus tikslus ir lūkesčius!
Efektyvesnė reklama ir vieninga stilistika, geresnis įvaizdis.
Atnaujinus „Facebook“ reklamą ir gavus norimus rezultatus, ta pati metodika buvo pritaikyta ir kituose reklamos kanaluose, taip tęsiant vieningo stiliaus kūrimą ir palaikymą, be kita ko, turint vis dar efektyvius reklamos rezultatus. Tai dar vienas sėkmingai įgyvendintas reklamos agentūros darbas.