Mokėjimas už konversijas vaizdinės reklamos tinkle
Vaizdinės reklamos tinklo kampanijoje pasirinkimas mokėti už konversijas, o ne paspaudimus ar sąveikas – yra strateginė „Google“ reklamos galimybė optimizuoti reklamų efektyvumą. Mokėjimas už konversijas reiškia, kad reklamos optimizuojamos ir rodomos kiek galima labiau tik tada, kai potencialus klientas atlieka norimą veiksmą (tokį kaip pirkimas, registracija arba kitos nustatytos konversijos). Ši apmokėjimo schema leidžia efektyviai matuoti reklamos kampanijos pelningumą, nes mokama tik už realius rezultatus, kurie tiesiogiai prisideda prie verslo tikslų. Toks modelis taip pat skatina reklamos kūrėjus kurti įtraukiančias ir įtakojančias reklamas, siekiant skatinti konversijų didėjimą.
Pastaba: mokėjimas už konversijas neveikia su bendrinamais biudžetais, todėl ši strategija gali būti efektyviai pritaikoma tiksliniam ir į rezultatus orientuotam reklamavimui vienos kampanijos lygyje.
Mokėjimas už konversijas gali būti puiki strategija norint efektyviai panaudoti vaizdinės reklamos tinklo potencialą, skatinti pageidaujamus vartotojų veiksmus ir optimaliai panaudoti reklamos biudžetą.
Kaip tai veikia:
Kaip veikia mokėjimas už konversijas?
Mokant už konversijas vaizdinės reklamos tinklo kampanijoje naudojamas tas pats kainų siūlymo algoritmas, kaip ir mokant už paspaudimus ar sąveikas. Tačiau esminis skirtumas yra siūlymo strategijoje. Mokėjimas už konversijas veikia naudojant tikslinio maksimalaus užsakymo (MUK) siūlymo strategiją, kurioje reklamos platintojas nustato, kiek yra pasiruošęs mokėti už kiekvieną konversiją. Tai efektyvi strategija, leidžianti reklamos kampanijai optimizuoti ir geriau pasiekti nustatytus verslo tikslus. Reklamos apmokestinamos ne už paspaudimus ar sąveikas, o tik už realias konversijas, kurios tiesiogiai įvyksta dėl reklamos poveikio. Tai yra saugesnis būdas vykdyti reklamą pelningai ir bene vienintelis minusas, kad lankytojų srauto arba galimo konversijų kiekio tikėtina sulauksite šiek tiek mažiau, nei galėtumėte, tačiau visgi reklama bus atsiperkanti, pelninga pagal iš anksto suplanuotą reklamos grąžą.
Mokėjimas už konversijas:
Mokant už konversijas naudojamas tikslinio MUK siūlymo strategijos modelis. Reklamos atsiskaitoma tik už faktiškai gautas konversijas, o ne už paspaudimus ar parodymus. Pavyzdžiui, jei nustatę 30 € tikslinį MUK per mėnesį sulauksite dešimt konversijų, mokėsite tik už šias konversijas – 300 €. Svarbu paminėti, kad nėra mokama už parodymus, sąveikas ar paspaudimus, kurie nesibaigia konversija. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, kad konversijos, įvykusios kelias dienas po sąveikos su skelbimu, gali būti apmokestintos keliomis dienomis anksčiau, nes jos viršijo atsiskaitymo pabaigos ribą.
Kodėl verta naudoti mokėjimą už konversijas vaizdinės reklamos tinkle
- Mokėjimas už konversijas leidžia apmokėti tik už faktiškai įvykusias konversijas, suteikiant aiškų įvertinimą reklamos kampanijos pelningumui.
- Ši mokėjimo schema padeda efektyviai panaudoti reklamos biudžetą, nes mokama tik už tikslinės auditorijos veiksmus, kurie veda į pageidaujamus rezultatus.
- Koncentruojantis į konversijas, reklamos kūrėjai gali kurti pritaikytas ir įtraukiančias reklamas, skatinančias tikslinius vartotojų veiksmus.
- Mokant už konversijas suteikiama galimybė išsamiai analizuoti kampanijos veiklą ir optimizuoti strategiją remiantis gautais rezultatais.
- Ši mokėjimo schema leidžia aiškiai nustatyti ir siekti konkrečių verslo tikslų, nes mokama tik už vartotojų veiksmus, kurie yra svarbūs verslo augimui.
Yra keli pagrindiniai „Google Ads“ būdai, mokant už konversijas, tai – mokejimas už nustatytą konversijos kainą (MUK), maksimalus konversijų skaičius (Maks.. MUK) ir konversijos verte ir grąžą paremtas kampanijos optimizavimas.
Kaip nustatyti mokėjimą už konversijas vaizdinės reklamos tinkle?
- „Google Ads“ spauskite kampanijų piktogramą.
- Išskleidžiamame meniu spauskite Kampanijos ->Kampanijos.
- Paspauskite pliuso mygtuką (+), pasirinkite +Nauja kampanija.
- Pasirinkite tikslą – Pardavimas, Potencialūs klientai, Svetainės srautas ar Prekės ženklo žinomumas ir pasiekiamumas.
- Reikėtų pasirinkti kampanijos tipą – Vaizdo tinklas.
- Įrašykite svetainės URL.
- Įrašykite kampanijos pavadinimą.
- Spauskite Tęsti.
- Skiltyje „Kainų siūlymas“, pasirinkite Konversijos.
- Pasirinkus – Automatinis maksimalus konversijų skaičiaus padidinimas, pažymėkite laukelį „Nustatyti tikslinį mokestį už konversiją“ (jeigu norite neviršyti apskaičiuotis konversijos kainos arba palikite tuščią reikšmę, jei norite sulaukti maksimalaus konversijų kiekio už turimą reklamos biudžetą).
- Nustatykite tikslinį MUK (Mokestis už konversijas).
- „Mokėti už“ pasirinkite Konversijos.
- Spauskite Kurti kampaniją.
Analogiška veiksmų eiga būtų ir taikant MUK apmokėjimo būdą Paieškos kampanijose, tik kuriant naują kampaniją, reikėtų pasirinkti tipą – Paieškos kampanija.
Naudingos nuorodos:
» Mokėjimo už konversijas naudojimas Vaizdinės reklamos tinklo kampanijose
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)