Teksto skelbimai

Teksto skelbimai „Google Ads“ paieškos tinkle rodomi virš „Google“ paieškos rezultatų ir po jais. Juos sudaro 3 dalys: rodomas URL, antraštės tekstas ir aprašo tekstas. Kartais prie šių skelbimų atvaizduojama ir nuotrauka arba įmonės logotipas, ikona.

Skelbimo pavyzdys:

www.example.com/pasiulymai

Unikalių pasiūlymų įvairovė | Atraskite geriausius sprendimus | Gaukite ypatingas sąlygas šiandien

Raskite prieinamą ir patikimą pasiūlymą. Iki 20 proc. nuolaida visiems internetiniams užsakymams. Lengvai palyginkite skirtingus produktus vos per kelias sekundes.

Kodėl gali būti nerodomi tekstiniai paieškos skelbimai

Skelbimai rodomi ne visuose paieškos rezultatuose, net kai ieškoma pagal užklausas, kurias reklamuotojai pasirinko ir pateikė kainų pasiūlymus. Tam, kad užtikrintų aukštą skelbimų turinio kokybę paieškos rezultatuose, „Google“ nustato tam tikrą kokybės standartą. Kai kuriuose atvejais silpnos kokybės skelbimai gali visiškai nebūti rodomi, net jei pateikiami dideli kainų pasiūlymai.

Ilgio apribojimai

Laukas Maksimalus ilgis
1 antraštė 30 simbolių
2 antraštė 30 simbolių
3 antraštė 30 simbolių
1 aprašas 90 simbolių
2 aprašas 90 simbolių
Kelias (2) 15 simbolių kiekvienam

Antraštė

Tikėtina, jog žmonės atkreips dėmesį į antraštės tekstą, todėl verta apsvarstyti galimybę įtraukti žodžius, kuriuos žmonės galėtų įvesti, ieškodami „Google“. Jūsų teksto skelbimai susideda iš trijų antraščių, kurių kiekviena gali turėti ne daugiau kaip 30 simbolių ir bus rodoma priklausomai nuo įrenginio, naudojamo peržiūrint skelbimą. Antraštės yra atskirtos vertikaliuoju brūkšniu (|).

Rodomas URL

Rodomas URL, dažnai paryškintas žalia spalva, yra nuoroda į jūsų svetainę. Ši nuoroda sudaryta iš domeno, ištraukto iš jūsų galutinio URL, ir pasirinktų laukų „Kelias“ teksto. Šie laukai padeda skelbimą peržiūrintiems asmenims geriau suprasti, kur juos nuves paspaudus šią nuorodą. Jūsų kelio tekstas neturi tiksliai atitikti galutinio puslapio URL.

Aprašas

Skelbimo aprašyme išsamiai pateikite informaciją apie savo prekes ar paslaugas. Būtina įtraukti aiškų veiksmo raginimą, kurį klientai turėtų įvykdyti. Jei valdote internetinę batų parduotuvę, pridėkite frazes kaip „Apsipirkite dabar“ arba „Pirkite batus dabar“ į savo aprašą. Jei siūlote paslaugas, panaudokite pavyzdžius, tokius kaip „Gaukite pasiūlymą internetu“ arba „Peržiūrėkite katalogą“.

Ilgio apribojimai išplėstiesiems teksto skelbimams yra identiški visoms kalboms. Skaičiuojant simbolius dvigubo pločio kalbose, pvz., korėjiečių, japonų arba kinų, kiekvienas simbolis skaičiuojamas kaip du. Norint gauti informaciją apie tai, kaip jūsų skelbimai atrodo „Google“ paieškos rezultatų puslapyje, galite naudoti Skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankį.

Kodėl verta naudoti teksto skelbimus?

  1. Pasiekite tikslinę auditoriją: Su „Google Ads“ teksto skelbimais galite savo reklamą rodyti tiksliniams vartotojams, kurie yra ieško jūsų nišos arba konkrečių prekių.
  2. Didinkite reklamos efektyvumą: Naudodami ryškią antraštę ir įtaigų aprašymą, galite patraukti dėmesį ir skatinti vartotojus atlikti pageidaujamus veiksmus, tokius kaip atlikti pirkimą (skatinti spausti ant reklamos yra draudžiama, pvz. „Spauskite čia“).
  3. Matykite rezultatus realiu laiku: „Google Ads“ suteikia išsamią statistiką ir analizę, leisdama jums nuolat stebėti reklamos veiksmingumą ir prisitaikyti prie rinkos pokyčių.
  4. Pritaikykite reklamą skirtingiems įrenginiams: Galite kurti skirtingus teksto skelbimus mobiliesiems įrenginiams arba kompiuteriams, kad pritaikytumėte reklamą prie skirtingų naudotojų poreikių.
  5. Panaudokite apribotą reklamavimo plotą efektyviai: Su ribotu simbolių skaičiumi galite sukurti trumpą, tačiau įtaigų pranešimą, pritraukiantį vartotojų dėmesį ir skatinantį veiksmui.

Patarimas

Praturtinkite savo įmonės aprašymą, įtraukdami daugiau informacijos, pavyzdžiui, buveinės adresą, telefono numerį arba papildomas išsamesnes nuorodas į jūsų svetainę. Tai gali būti padaryta išteklių teksto skelbimuose. Be to, galite pasitelkti dinaminį tekstą, kad skelbimas būtų pritaikytas kiekvienam individualiam asmeniui.

Visgi, pastaruoju metu efektyviau už paprastus teksto skelbimus yra interaktyvūs paieškos skelbimai.

Specialiųjų ženklų naudojimas su skelbimais

Dažniausiai simboliai, kurie nepriklauso anglų kalbos simbolių rinkiniui (tokie kaip tildės, umliautai ir sediliai), bus teisingai atvaizduoti skelbimuose ir URL adresuose.

Naudingos nuorodos:

» Apie teksto skelbimus

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?