Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Vaizdinio reklamos tinklo kampanijų kainos pasiūlymai

Vaizdinio reklamos tinklo kampanijų kainos pasiūlymai

Vaizdinės reklamos tinklo skelbimai pasiekia auditoriją kiek kitu būdu nei įprasti „Google“ reklamos paieškos skelbimai, efektyviai pritraukdami žmones skirtingomis interneto naudojimo akimirkomis. Ten, kur paieškos skelbimai orientuoti į aktyviai ieškančius vartotojus, Vaizdinės reklamos tinklo skelbimai yra puiki galimybė pasiekti auditoriją, kuri naršo internetą paprasčiausiai pasidžiaugdami turiniu arba ieškodami įdomios informacijos. Pvz., žmogus, žiūrintis vaizdines reklamas, gali būti linkęs naršyti mėgstamą tinklaraštį ar žiūrėti vaizdo įrašus, o ne aktyviai ieškoti prekių ar paslaugų.

Kaino pasiūlymo pasirinkimas turi būti paremtas jūsų verslo tikslais ir strategija.

Taip pat, naudojant kainų siūlymo galimybę Vaizdinės reklamos tinkle, skelbimai yra rodomi tik tam tikroms auditorijoms arba specifinėse svetainėse, kuriose jūsų potencialūs klientai yra aktyvūs. Ši tiksli auditorijos pasirinkimo galimybė leidžia skelbti produkto ar paslaugos kainų pasiūlymus potencialiems klientams, kai jie yra labiausiai linkę įsitraukti. Taigi, kainų siūlymas Vaizdinės reklamos tinkle ne tik padeda jums būti matomam tinkamoje vietoje, bet ir pritraukia dėmesį tais momentais, kai vartotojai yra pasiruošę įsitraukti į pirkimo procesą.

Kainos pasiūlymo strategijos

Tikslinis mokestis už konversiją (MUĮ):

Aprašymas: Ši strategija skirta padidinti konversijų skaičių, nustatant konkretų mokestį, kurį esate pasirengę sumokėti už kiekvieną gautą konversiją.

Veikimo principas: Sistema optimizuoja kainos pasiūlymus siekdama maksimizuoti konversijas, o ne tik paspaudimus ar parodymus.

Maksimalus konversijų skaičiaus padidinimas (MUĮ):

Aprašymas: Ši strategija automatiškai valdo kainos pasiūlymus, siekdama gauti kuo daugiau konversijų, nepersidengiant su nustatyta norma.

Veikimo principas: Sistema dinamiškai prisitaiko prie aukciono sąlygų ir optimizuoja pasiūlymus, kad kampanija pasiektų maksimalų konversijų skaičių, išlaikant nustatytą sumą.

Tikslinė skelbimo išlaidų grąža (SIG):

Aprašymas: Ši strategija siekiama padidinti konversijos vertę, nustatant tam tikrą pageidaujamą pelningumo lygį arba konkretų skelbimo išlaidų ir pelno santykį.

Veikimo principas: Sistema koreguoja kainos pasiūlymus taip, kad būtų pasiektas nustatytas pelningumo tikslas, maksimizuojant konversijos vertę.

Patobulinto mokesčio už paspaudimą (MUP) siūlymas:

Aprašymas: Ši strategija leidžia naudotojui pasirinkti neautomatinį MUP ir tuo pačiu taikyti automatišką koregavimą kainos pasiūlymui, siekiant maksimaliai padidinti konversijų skaičių.

Veikimo principas: Vartotojas gali nustatyti maksimalų kainų už paspaudimą dydį, o sistema automatiškai prisitaiko, kad optimaliai išnaudotų dienos biudžetą ir pasiektų kuo daugiau konversijų.

Maksimalus paspaudimų skaičiaus padidinimas:

Aprašymas: Ši strategija nustato kainos pasiūlymus siekiant maksimalaus paspaudimų skaičiaus, nepersidengiant su nustatytais biudžeto parametrais.

Veikimo principas: Sistema dinamiškai valdo pasiūlymus siekdama gauti kuo daugiau paspaudimų, tačiau išlaikant nustatytą dienos biudžetą.

Neautomatinis MUP siūlymas:

Aprašymas: Ši strategija leidžia naudotojui rankiniu būdu nustatyti maksimalų skelbimų MUP, suteikiant pilną kontrolę.

Veikimo principas: Naudotojas turi galimybę individualiai nustatyti maksimalų paspaudimo kainos dydį, sistema automatiškai nereglamentuoja ar nekoreguoja šio dydžio.

Matomas mokestis už tūkstantį parodymų (MUT):

Aprašymas: Ši strategija orientuota į parodymų skaičių, leisdama jums sumokėti už tūkstantį matomų skelbimų.

Veikimo principas: Sistema optimizuoja pasiūlymus taip, kad būtų pasiektas nustatytas parodymų tikslas, efektyviai valdant matomumo strategiją.

Kaip atlikti kainų pasiūlymo korekcijas?

„Google Ads“ kainos pasiūlymų koregavimai:

  1. „Google Ads“ paskyroje paspauskite kampanijų piktogramą.
  2. Skilties meniu pasirinkite Kampanijos iš išskleidžiamojo meniu.
  3. Pasirinkite Skelbimų grupės.
  4. Jei nesimatote šio stulpelio, spustelėkite stulpelių piktogramą, pasirinkite Atributai, tada – Aktyvus kainos pasiūlymo koreg.

Svarbu suprasti, kad pagal jūsų pasirinktus verslo tikslus, kainų pasiūlymo koregavimas gali būti skirtingas. Visada naudinga analizuoti sukauptus duomenis, esant reikalui atlikti A/B testavimą ir išsiaiškinti, kuris metodas geriausiai veikia.

Naudingos nuorodos:

» Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos kainos pasiūlymo pasirinkimas


Skaitykite daugiau („GDN reklama“):
Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Vaizdinio reklamos tinklo kampanijų kainos pasiūlymai

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!