Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Vaizdinių skelbimų kūrimas dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijai

Vaizdinių skelbimų kūrimas dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijai

Dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijos „Google“ reklamoje priverčia reklamą tapatinti su kiekvienu individualiu klientu, pateikdamos jam asmeniškai pritaikytą turinį. Šios kampanijos veikia pagal paprastą, tačiau galingą principą: klientams rodomas turinys, atsižvelgiant į tai, ką jie yra peržiūrėję jūsų svetainėje arba programoje. Tai nėra vien tik skelbimų rodomo mechanizmas, bet ir galimybė kurti interaktyvius vaizdinius skelbimus, sukurtus specialiai dinaminėms pakartotinėms rinkodaros kampanijoms.

Vienas iš didžiausių privalumų yra galimybė rodyti asmeniškai pritaikytus produktus iš jūsų valdomo produktų sklaidos kanalo tiesiogiai klientams, kurie yra jau susidomėję jūsų pasiūlymais. Tai ne tik padidina galimybę konversijoms, bet ir kuria glaudų kliento ir prekės ar paslaugos ryšį. Be to, įkeldami vaizdinį skelbimą, turite galimybę daugiau kontroliuoti skelbimo išvaizdą ir pritaikyti jį pagal savo prekinį ženklą ar kampanijos temą.

Dinaminė pakartotinė rinkodara: sklaidos kanalas + kodo diegimas į svetainę (arba GTM) + kampanijos kūrimas + auditorijos.

Dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijos suteikia išskirtinę galimybę prisitaikyti prie kiekvieno vartotojo individualių poreikių ir pageidavimų, kurdamos įdomius ir efektyvius reklaminius sprendimus. Tai inovatyvus būdas pateikti turinį, kuris tiesiogiai kreipiasi į kliento asmeninius interesus, o interaktyvūs vaizdiniai skelbimai dar labiau paryškina jūsų prekės ar paslaugos unikalumą. Taigi, šios kampanijos ne tik didina konversijas, bet ir kuria unikalų ir įdomią vartotojui patirtį, stiprindamos jūsų prekinį ženklą ir pasiūlymų patrauklumą.

1. Sklaidos kanalo kūrimas

Norint taikyti dinaminę pakartotinę rinkodarą, turi būti sukurtos produktų sąsajos. Įprastai sklaidos kanalas kuriamas per „Google Merchant Center“, tačiau jis palaikomas ne visose šalyse. Lietuvoje šis metodas taip pat nepalaikomas, todėl kaip pagrindinis būdas lieka – importuoti sklaidos kanalo failą rankiniu būdu arba automatizuotai kas tam tikrą laiką (angl. schedule).

Tinkinto sklaidos kanalo pagrindiniai (ne visi) parametrai:

Atributas Specifikacija Verčių pavyzdžiai
ID* atitinka elemento objekto id parametrą Bet kokia raidžių ir skaitmenų seka. Unikalus identifikatorius skirtas pakartotinės rinkodaros žymoms. Identifikatorius
ID2 atitinka įvykio parametrą location_id Raidžių ir skaitmenų seka, unikalus ID skirtas pakartotinės rinkodaros žymoms. Blue
Elemento pavadinimas* Iki 25 simbolių, naudojant dvigubo pločio simbolius tam, kad būtų tinkama kalba. Prekės pavadinimas
„Final URL“ (naujovinti URL)* Domenas turi sutapti su jūsų svetaine. Prasideda „http://“ arba „https://“. http://www.example.com/produktai
Image URL* PNG (rekomenduojamas), JPG arba GIF. Nuotrauka turi būti išsaugota naudojant RGB spalvų kodą su ICC profiliu. Rekomenduojama 300 x 300 tšk. ir 72 tšk./col. Iki 11,4 MB ir 6 mln. taškų. http://www.example.com/image.png
Item description* Iki 25 simbolių, naudojant dvigubo pločio simbolius tam, kad būtų tinkama kalba. Naujausias ir moderniausias produktas
Price* Po skaičiaus seka raidinis valiutos kodas pagal ISO 4217 standartą. Taškas naudojamas dešimtainiams skaičiams atskirti. 30 000,00 EUR
Sale price* Po skaičiaus seka raidinis valiutos kodas pagal ISO 4217 standartą. Taškas naudojamas dešimtainiams skaičiams atskirti. Pardavimo kainos vertė turi būti mažesnė nei kainos vertė. 25 000,00 EUR

Tinkinto sklaidos kanalo šablonas (CSV). Tinkintas sklaidos kanalas yra labiau universalus ir taikomas visiems, tačiau „Google Ads“ leidžia naudoti sklaidos kanalus ir konkrečioms kategorijoms – Švietimui, Skrydžiams, Viešbučiams ir apgyvendinimui, Įdarbinimui, Vietiniams pasiūlymams, Mažmeninei prekybai, Nekilnojamam turtui, Kelionėms. Kitus šablonus ir išsamesnę speficikaciją galite rasti čia.

Svarbu, kad kuriant sklaidos kanalą, būtų visi reikiami ir tinkami atributai, kainos formatas pagal ISO4217, URL (prasideda „http://“ arba „https://“), įkeliamas vaizdas neturi viršyti 11,4 MB ir būti reikiamu formatu (.PNG, .JPG, .JPEG arba .GIF). Praktikoje ID dažniausiai yra nurodomas svetainės duomenų bazėje esančios prekės ID arba su tuo susijus vertė (kadangi turi būti unikali).

2. Dinaminės pakartotinės rinkodaros žymos pridėjimas į svetainę

„Google Ads“ žyma yra sudaryta iš „Google“ žymos ir įvykio fragmento, kurie bendrai vertina pakartotinės rinkodaros įvykius. Įvykio fragmentas renka įvairią informaciją, tokia kaip peržiūrėtų produktų ar paslaugų ID ir bendra elementų vertė, išanalizuotą iš jūsų svetainės. Tai leidžia „Google Ads“ žymai tiksliai stebėti ir kategorizuoti lankytojų veiksmus. Nustatę šios žymos duomenų šaltinį, galėsite matyti „Google“ žymos ir įvykio fragmento kodo fragmentus. „Google Ads“ sistemoje šie duomenys pritaikomi tinkamiems skelbimams, kurie atitinka lankytojų interesus, palaikydami ir skatinant pakartotinės rinkodaros įvykius.

Norint nustatyti dinaminės pakartotinės rinkodaros žymą, reikia:

  1. „Google Ads“ paskyroje paspauskite įrankių simbolį.
  2. Pasirinkite skilties meniu Bendrinama biblioteka.
  3. Eikite į „Auditorijos tvarkytuvę“.
  4. Skiltyje „Bendrinama biblioteka“ spustelėkite Auditorijos tvarkytuvė.
  5. Navigacijos meniu kairėje pusėje pasirinkite Jūsų duomenų šaltinius.
  6. Korteles „Google Ads“ žyma“ pasirinkite Nustatyti žymą.
  7. Pasirinkite „Rinkti konkrečius atributus arba parametrus siekiant suasmeninti skelbimus“.
  8. Pasirinkite verslo tipus, atitinkančius jūsų produktus ir paslaugas, bei apibrėžiančius dinaminės pakartotinės rinkodaros žymėjimą. (pvz. „Kita (tinkinta parinktis)“)
  9. Spustelėkite Sukurti ir tęsti.
  10. Pasirinkite „Žymos nustatymo“ parinktis ir spustelėkite Įdiegti žymą patys, kad gautumėte žymos kodą, kurį įterpti į svetainės puslapius. Taip pat galite pasirinkti el. paštu siųsti kodą savo žiniatinklio kūrėjui arba naudoti „Google“ žymų tvarkyklę. Instrukcijas apie žymų tvarkytuvės naudojimą rasite spustelėję atitinkamą parinktį.
  11. Spustelėkite Atlikta.

Tai etapas, kuris leidžia susieti sklaidos kanalo informaciją ir svetainėje esančius puslapius (pvz. prekes) per žymos įdiegimo metodą.

<!-- Pavyzdinio dinaminės pakartotinės rinkodaros puslapio įvykio fragmentas -->
<script>
gtag('event', 'add_to_cart', {
.......ČIA APRAŠOMI VISI VERLO TIPO PARAMETRAI.......
});
</script>

Fragmento kodas turi būti užkraunamas tik tada, kai įvyksta norimas veiksmas (pvz. įdėjimas į krepšelį, pirkimas arba tiesiog užėjimas į produkto puslapį).

3. Interaktyvių vaizdo skelbimų kūrimas

Norint sukurti dinaminę pakartotinė rinkodarą, reikia nustatyti standartinė vaizdinio reklamos tinklo kampaniją, skirtumas tik tas, kad kampanijos nustatymuose reikia pasirinkti sklaidos kanalą, pasirinkti norimą auditoriją ir sukurti interaktyvius vaizdinius skelbimus.

Kaip sukurti interaktyvius vaizdo skelbimus:

  1. Prisijunkite prie „Google Ads“ paskyros.
  2. Pasirinkite Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos skiltį kairėje puslapio juostoje, perėjus prie Skelbimų ir ištekliai.
  3. Spustelėkite (+) ir pasirinkite Interaktyvusis vaizdinis skelbimas.
  4. Pasirinkite skelbimų grupę, pridėkite vaizdus ir įrašykite juos.
  5. Užpildykite skelbimo informaciją: trumpą antraštę, ilgą antraštę, aprašą, įmonės pavadinimą ir galutinį URL.
  6. Peržiūrėkite galimus skelbimų dydžius ir formatus.
  7. Tikrinkite kampaniją, apžvelkite pasirinktus nustatymus puslapyje „Peržiūra“ ir spustelėkite Pataisyti, jei reikia korekcijų.
  8. Spustelėkite Išsaugoti.
  9. Po savaitės peržiūrėkite skelbimo našumą – iki tol duomenys bus nepilni.

Dinaminės pakartotinės rinkodaros skelbimai gali būti panaudojami labai efektyviai, nepriklausomai nuo to, koks tai verslo tipas. Visgi, bene populiariausias verslo tipas, kur tai panaudojama – elektroninė prekyba, nes pasiekiami asmenys su paliktais apsipirkimo krepšeliais.

Naudingos nuorodos:

» Dinaminės pakartotinės rinkodaros vaizdinių skelbimų kūrimas

Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Vaizdinių skelbimų kūrimas dinaminės pakartotinės rinkodaros kampanijai

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?