Reklamos agentūra » Google reklama » Kodėl svetainės atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) yra labai svarbus? Kaip jį pagerinti?

Kodėl svetainės atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) yra labai svarbus? Kaip jį pagerinti?

Atmetimo rodiklis yra vienas svarbiausių statistinių duomenų vertinant ar svetainė yra kokybiška. Praktikoje tenka susidurti su atvejais, kai marketingo priemonėmis galime atvesti ypatingai tikslią ir kokybišką auditoriją, tiek per Facebook reklamą, tiek per Google Ads reklamą ar kitas platformas. Tačiau atėję lankytojai neatlieka jokio veiksmo ir nesukuria konversijų. Kodėl?

Viena iš priežasčių yra prastas atmetimo rodiklis. Jeigu vartotojai užėjo į svetainę, išbuvo trumpą laiką ir išėjo neatlikę jokio veiksmo, net neaplankė kitos svetainės skilties – tai blogina atmetimo rodiklį (angl. bounce rate). Kuo didesnis atmetimo rodiklis, tuo prastesnė svetainės kokybė. Priklausomai nuo nišos ir svetainės specifikacijos, atmetimo rodiklis dažnai svyruoja nuo 40% iki 60%. Jeigu atmetimo rodiklis viršija 60%, verta susimąstyti apie svetainės kokybę.

Oficialiai Google Analytics atmetimo rodiklį apibrėžia šitaip:
„Bounce rate is single-page sessions divided by all sessions, or the percentage of all sessions on your site in which users viewed only a single page and triggered only a single request to the Analytics server.“.

Pagrindinės priežastys kodėl atmetimo rodiklis prastas:
A) Prasta svetainė, turinys, svetainės užkrovimo greitis.
B) Netinkama ir netikslinga auditorija.
C) Lankytojas vos užėjęs į svetainę, iškart rado reikiamą informaciją ir išėjo. Pvz. “Orai Palangoje” raktažodis gali atvesti lankytoją, jis vos pamatys orų prognozę ir uždarys svetainę.
Atvejis “A)” yra dažniausias, ypač kai kalbame apie Google reklamą, nes tokiu atveju galime atvesti labai tikslią auditoriją, pvz. kas šiuo metu ieško “pigūs skrydžiai į Romą”, tačiau jei svetainėje pateikta informacija vartotojui pasirodo nepatraukli – jis greit išeina ir ieško kitų alternatyvų.

Kaip pagerinti atmetimo rodiklį svetainėje?

  1. Svetainės turinys turi būti lengvai įskaitomas (šriftas, spalva, fonas, pastraipos).
  2. Venkite reklamų ar iššokančių langų.
  3. Kvieskite veiksmui. Bet kurioje svetainėje, kad pagerintume konversijų rodiklį ir sumažintumėte atmetimo rodiklį, kurkite „call to action“ mygtukus ir tekstus.
  4. Kurkite tik kokybišką turinį, kuris suteikia naudos vartotojui. Laikai, kai dėl SEO sukuriami nekokybiški straipsniai – seniai praėjo.
  5. Taikykite reklamoje ir SEO strategijoje, tuos raktažodžius, kurie duoda ne daugiausiai srauto, o daugiausiai konversijų. Tikslingas srautas – geresnis ROI.
  6. Jei naudojate ne tik Google Ads reklamą, taip pat atveskite tik tikslingą auditoriją, o ne bet kokią.
  7. Naudokite papildomą mediją, vartotojų įtraukimui ir sudominimui – vizualizacijos (infografikai, schemos), aiškinamieji – įtraukiantys video.
  8. Kurkite atskirtus puslapius (angl. landing page), labiausiai naudą nešantiems raktažodžiams ir auditorijoms.
  9. Pagerinkite svetainės greitį.
  10. Pritaikykite svetainę mobiliems įrenginiams, jei tai dar neatlikta. Tai vienas svarbiausių punktų pastaraisiais metais.
Reklamos agentūra » Google reklama » Kodėl svetainės atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) yra labai svarbus? Kaip jį pagerinti?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?