Naujiena: 3 nauji itin svarbūs FaceBook reklamos rodikliai
FaceBook kompanija skelbia apie naujus rodiklius reklamos efektyvumui matuoti. Iki šiol reklaminio skydelio (angl. banner) kokybės matavimo rodiklis buvo „Relevance scores“. Nuo 2019 metų balandžio 30 dienos FaceBook išjungia šį rodiklį ir dar šešis kitus matavimo rodiklius. „Relevance scores“ rodiklį pakeis trys nauji rodikliai – „Quality ranking“, „Engagement rate ranking“, „Conversion rate ranking“.
FaceBook reklamos administravimo praktikoje esame pastebėję, kad „Relevance scores“ gana dažnu atveju neatspindi realaus kokybės balo, todėl išskaidymas į tris naujus rodiklius yra puiki žinia. Tikimės, kad nauji rodikliai veiks kokybiškiau nei iki šiol. Pagrindinė problema buvo, jog į vieną rodiklį integruojama auditorijos, įsitraukimo ir reklaminio skydelio kokybė. Iš esmės tai trys skirtingi parametrai, o sujungus į vieną, dažnu atveju neatspindėdavo realių duomenų.
Pavyzdys – plati auditorija ir labiau pramoginė žinutė gali turėti aukštą „Relevance scores“, bet neturėti konversijų. Į pramoginės žinutes vartotojai lengvai įsitraukia, tačiau dažnu atveju iš to nėra daug naudos. Negeneruojamos konversijos ar pasiekiama per plati auditorija. Žemiau matome vieno projekto „Relevance scores“ balas 8, tačiau tai buvo bendra auditorija ir pasveikinimas su tarptautine švente:
Vadinasi šiuo atveju sulaukėme daug įsitraukimo, turime aukštą kokybės balą, bet realios naudos beveik nėra.
Kiti rodikliai, kurie bus išjungti ir nebeveiks – „Offers Saved“, „Cost Per Offers Saved“, „Messaging Replies“, „Cost Per Messaging Replies“, „Mobile App Purchase ROAS“, „Web Purchase ROAS“.
„Relevance scores“ pakeis trys nauji reklamos rodikliai:
Kokybės reitingas (angl. Quality ranking): reklamos kokybė palyginti su skelbimais, konkuruojančiais toje pačioje auditorijoje.
Įsitraukimo rodiklio reitingas (angl. Engagement rate ranking): įsitraukimo kokybė palyginti su skelbimais, konkuruojančiais toje pačioje auditorijoje.
Konversijų rodiklio reitingas (angl. Conversion rate ranking): skelbimo konversijos rodiklis, palyginti su skelbimais, turinčiais tą patį optimizavimo tikslą ir konkuruojančiais toje pačioje auditorijoje.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)