Balso Dalis (Share of Voice)
Balso Dalis (Share of Voice) yra rinkodaros metrikos rodiklis, skirtas įvertinti tam tikros prekės, paslaugos arba prekės ženklo matomumą tam tikrame rinkos kanale arba visoje rinkoje. Tai leidžia įmonėms suprasti, kiek jos komunikacijos dalis sudaro bendrąją rinkos dalį.
Balso Dalies naudojimo sritis:
Balso dalies metrika dažnai naudojama reklaminių kampanijų, prekių ar paslaugų konkurencinės analizės įvertinimui – kokią dalį bendrojo pranešimų srauto rinkoje užima tam tikra įmonė, prekė ar paslauga.
Balso Dalies formulė:
Balso Dalis = (Konkrečios prekės, paslaugos ar prekės ženklo reklamos ar komunikacijos apimtis / Viso rinkos reklamos ar komunikacijos apimtis) x 100%.
Papildomi terminai:
Bruto Balso Dalis: Visų rinkoje esančių prekių ar paslaugų reklamos apimties procentas.
Neto Balso Dalis: Konkrečios prekės ar paslaugos reklamos apimties procentas, atimant konkurentų reklamos apimtį nuo bendrosios rinkos reklamos apimties.
Balso Dalies naudojimo pavyzdžiai:
- Įvertinant internetinių reklamų kampanijos efektyvumą ir matuojant, kiek dėmesio skiriama konkretaus prekės ženklo skelbimams.
- Stebint socialiniuose tinkluose vykstančią diskusiją apie tam tikrą pramonės sektorių ir nustatant, kiek iš šių diskusijų dengia konkrečios įmonės komunikaciją.
- Lyginant konkuruojančius produktus ir vertinant, kuri prekė dominuoja rinkoje pagal reklamos ir žinomumo mastą.
Balso dalies analizė suteikia verslams galimybę geriau suprasti savo poziciją rinkoje ir priimti strateginius sprendimus, siekiant padidinti jų matomumą ir pripažinimą.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)