Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » Internetinė prekyba (Online Shopping)

Internetinė prekyba (Online Shopping)

Internetinė prekyba (Online Shopping) yra prekių ar paslaugų pirkimas arba pardavimas per internetą, naudojant elektroninius įrankius, kaip antai kompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai. Ši prekybos forma leidžia vartotojams naršyti internetiniuose pardavimo kanaluose, pasirinkti prekes, atlikti užsakymą ir atsiskaityti elektroniniu būdu.

Papildomos sąvokos:

  • Elektroninė prekyba (E-commerce). Bendras terminas, apimančias visas elektronines prekybos formas, įskaitant internetinę prekybą.
  • Elektroninė parduotuvė. Internetinis platforma, kurioje prekiaujama prekėmis ar paslaugomis.
  • Elektroninės pirkimo priemonės. Saugios ir patogios internetinio apsipirkimo priemonės, pvz., „PayPal“, kreditinės korteles arba elektroniniai pinigai.
  • Krepšelis (Shopping Cart). Virtualus krepšelis internetinėje parduotuvėje, kuriame vartotojai gali talpinti pasirinktas prekes prieš pirkimą.

Internetinė prekyba tapo populiari dėl jos patogumo, galimybės palyginti kainas iš skirtingų tiekėjų, gausybės pasirinkimo ir galimybės atlikti pirkimus iš bet kurios pasaulio vietos. Norint sėkmingai vykdyti internetinę prekybą, svarbu užtikrinti patikimą apsaugą, patogią apsipirkimo patirtį ir greitus pristatymo metodus.

Kaip pradėti internetinė prekybą?

1. Sugalvokite verslo idėją:

Generuojant naują verslo idėją galite naudodami įrankį „TrendHunter“ arba stebėdami populiarumą socialiniuose tinkluose ir forumuose. Arba išsirinkite vieną iš 150 pateiktų verslo idėjų.

2. Pasirinkite verslo tipą ir nuspręskite dėl prekybos platformos:

Jei pasirinkote elektroninę parduotuvę, naudokite tokias platformas kaip „Shopify“ arba „WooCommerce“ („WordPress“).

Norint kurti nuolatines pajamas, galite svarstyti „dropshipping“ modelį tokiose platformose kaip „AliExpress“ ar „SaleHoo“ produktų atradimui.

3. Atsidarykite įmonę:

Galima rinktis UAB, MB arba individualią veiklą (rekomenduojama naudoti verslo registravimo platformas arba kreiptis į buhalterinę įmonę).

4. Svetainės ir parduotuvė kūrimas:

Kuriant svetainę naudokite „WordPress“ su „WooCommerce“ papildiniu arba „Shopify“ platformą.

Svetainės kūrimui galite naudoti ir tokius įrankius kaip „Elementor“ arba „Divi“.

Produkto fotografavimui ir redagavimui galite naudoti „Adobe Photoshop“ arba nemokamus įrankius, tokius kaip „GIMP“.

Jei norite profesionalaus dizaino, galite samdyti laisvai samdomą dizainerį per tokias platformas kaip „Upwork“ ar „Freelancer.com“. Visgi, ieškoti toli nebūtina, nes vietinį poreikį gali suprasti ir vietiniai dizaineriai.

5. Rinkodara ir reklama:

Rinkodarai ir reklamai naudokite tokiua įrankius kaip „Google Ads“, „Facebook Ads“, „Instagram Ads“. Visgi, jei norite, kad reklamos biudžetas būtų investuotas profesionaliai ir neišvaistytas, galite kreiptis į profesionalią reklamos agnetūrą.

Statistikai ir tendencijoms sekti, naudokite „Google Analytics“ ir „Google Trends“.

6. Turinio kūrimas ir socialinė medija:

Turinio kūrimui naudokite tokius įrankius kaip „Canva“ (yra nemokama versija) ar „Adobe Spark“.

Socialinės medijos skelbimų valdymui ir planavimui naudokite „Buffer“ ar „Hootsuite“.

7. Apmokėjimai ir mokėjimų surinkimas:

Mokėjimų surinkimui naudokite tokias platformas, kaip „PayPal“, „Stripe“.

Lietuvoje galite naudoti mokėjimų surinkimo sistemas „Paysera“.

8. Logistikos ir pristatymo organizavimas:

Pristatymui naudokite: „Lietuvos paštas“, „DPD“, „DHL“, „Omniva“.

Norint optimizuoti pristatymo procesą, galite naudoti logistikos įrankius – „ShipStation“, „ShipBob“ ar „Shippo“.

9. Klientų aptarnavimas ir grąžinimų tvarkymas:

Klientų aptarnavimui naudokite įrankius: „Zendesk“, „Freshdesk“, „LiveChat“.

Grąžinimų tvarkymui naudokite geresnių grąžinimo politikų kūrimo įrankius, pavyzdžiui, „Returnly“.

Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » Internetinė prekyba (Online Shopping)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?