Kliento patirtis (CX – Customer Experience)
Kliento patirtis (CX – Customer Experience) yra visuma kliento sąveikos su preke, paslauga ar įmone, apimanti visus suvokimus, emocijas, nuomones ir patirtis nuo pirkimo pradžios iki paslaugos naudojimo pabaigos.
Kliento patirties esmė: CX apibrėžia kliento požiūrį ir patirtį su prekėmis ar paslaugomis, nulemiančią kliento lojalumą ir ilgalaikį santykių su įmone stabilumą.
Kliento patirties savybės:
Asmeniškumas: Sėkminga kliento patirtis atspindi gebėjimą individualizuoti paslaugų ir produktų pasiūlą, atsižvelgiant į kiekvieno kliento poreikius ir pageidavimus.
- Pavyzdys: Asmeninės rekomendacijos ir pasiūlymai, pagrįsti ankstesniais kliento veiksmais ir pageidavimais, gali sustiprinti kliento ryšį su įmone ir pagerinti patirtį.
Našumas: Efektyvus ir patogus pirkimo bei naudojimosi procesas lemia teigiamą kliento patirtį ir prisideda prie gerų kliento atsiliepimų.
- Pavyzdys: Greitas ir paprastas internetinio pirkimo procesas arba aiškios naudojimosi instrukcijos gali padidinti kliento pasitenkinimą ir lojalumą.
Komunikacija: Aiški ir atvira komunikacija su klientais, įskaitant greitą ir informatyvų atsakymą į užklausas ar problemų sprendimą, yra svarbus kliento patirties elementas.
- Pavyzdys: Greitas ir efektyvus klientų aptarnavimas per el. paštą ar gyvą pokalbį gali padėti išspręsti problemas ir sustiprinti teigiamą įspūdį.
Kliento patirtis yra kritiškai svarbi verslo sėkmės dalis, nes ji tiesiogiai įtakoja klientų lojalumą, atkaklumą ir pasitenkinimą, kuriuos klientai patiria bendradarbiaudami su įmone.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)