Kliento pritraukimo kaštai (CAC)
Kliento pritraukimo kaštai (CAC) yra rinkodaros metrikos vienetas, nurodantis sumą, kurią įmonė išleidžia vidutiniškai pritraukiant vieną naują klientą. Šie kaštai apima visus rinkodaros ir pardavimų išlaidų aspektus, susijusius su naujų klientų gavimu.
Papildomos sąvokos:
Pritraukimas: Procesas, kurį įmonė vykdo siekdama pritraukti naujus klientus į savo verslą.CAC formulė:
CAC = Visos pardavimų ir rinkodaros išlaidos / Naujų klientų skaičius
Kliento pritraukimo kaštai yra svarbi metrika, padedanti įmonėms suprasti, kiek joms tenka investuoti pinigų pritraukiant naujus klientus. Tai leidžia efektyviau planuoti rinkodaros biudžetą, nustatyti pelningumo lygį ir vertinti investicijų grąžą (ROI) – pritraukiant naujus verslo partnerius. Efektyvus CAC stebėjimas gali būti kritiškas sėkmingai verslo plėtrai ir pelningumo didinimui.
Norite pritraukti naujų klientų su mažesniais kaštais?
Susisiekite!CAC rodiklis iš esmės yra panašus į įsigijimo kainą (CPA), tik šiuo atveju CAC rodiklis yra platesnė sąvoka ir plačiau pritaikoma, bendresnė.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)