Kohortų analizė (Cohort Analysis)
Kohortų analizė (Cohort Analysis) yra rinkodaros ir verslo analizės metodika, skirta įvertinti vartotojų grupių elgesį tam tikru laikotarpiu. Kohortos yra grupės, kurios buvo įtrauktos į tam tikrą paslaugą arba įvykdė tam tikrą veiksmą tuo pačiu laikotarpiu.
Kohortų analizės principas:
Analizuojama, kaip skirtingos kohortos elgiasi per tam tikrą laikotarpį, atsižvelgiant į bendrus veiksnius, tokius kaip registracija, pirkimai arba kitos sąveikos su verslu.
Pagrindiniai terminai ir elementai:
Kohorta – tai vartotojų grupė, kurią sujungia bendri veiksniai, pvz., prisiregistravimas ar pirkimas tam tikru laikotarpiu.
Kohortos analizė – tai metodika, kuriai taikant nagrinėjamos šių kohortų charakteristikos, siekiant suprasti jų elgesį ir veiksmų rezultatus.
Kohortų lyginimas – tai procesas, kuriuo siekiama identifikuoti skirtumus ir panašumus tarp skirtingų kohortų.
Kohortų analizė padeda įmonėms suprasti, kaip skirtingos vartotojų grupės reaguoja į įvairius verslo veiksmus ir kaip jų elgesys keičiasi laikui bėgant. Tai leidžia efektyviau pritaikyti rinkodaros strategijas, pagerinti klientų išlaikymą ir optimizuoti verslo veiklą.
Pavyzdys:
Jei verslas analizuoja kohortą pagal prisiregistravimo mėnesius, tai leidžia stebėti, kaip ši kohorta elgiasi, kiek jų pirko produktus arba paslaugas, ir kaip šis elgesys kinta per laiką.
Kohortų analizė yra galingas įrankis verslui, siekiančiam geriau suprasti ir atitikti savo klientų poreikius bei dinamiką. Tai leidžia efektyviau planuoti veiksmus ir priimti strateginius sprendimus, remiantis tikslia informacija apie skirtingas klientų grupes.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)