Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Mikro-momentas (Micro-Moment)

Mikro-momentas (Micro-Moment)

Mikro-momentas (Micro-Moment) yra trumpas ir intensyvus vartotojo elgesio momentas, kai vyksta momentinė vartotojo poreikio tenkinimo situacija. Šie trumpi epizodai dažnai įvyksta mobiliųjų įrenginių naudojimo situacijose ir apima greitus paieškos veiksmus, sprendimus arba pirkimus.

Mikro-momento esmė:
Mikro-momentas tai trumpas laikotarpis, kai vartotojas aktyviai ieško informacijos, reaguoja į tai, ką mato arba nusprendžia kažką daryti, dažnai pasinaudodamas mobiliuoju įrenginiu (bet nebūtinai).

Papildomos sąvokos:

  • Mobilieji mikro-momentai: Mikro-momentai dažnai susiję su mobiliųjų įrenginių naudojimo situacijomis, kai vartotojai skubina atsakyti į klausimus, gauti informaciją ar atlikti veiksmus.
  • Skubantis vartotojas: Asmuo, kuris nedelsdamas ieško arba nori gauti tam tikrą informaciją, dažnai sukeliantis mikro-momentą.
  • Mikro-momentų poveikis: Įmonės ir prekių ženklai siekia pasinaudoti mikro-momentais, optimizuodami savo turinį ir patirtį, kad geriau atitiktų skubančius vartotojų poreikius.

Mikro-momentai turi didelę reikšmę rinkodarai ir verslo strategijoms, nes jose slypi galimybė koreguoti turinį, pristatymą ar pasiūlymus, kad būtų patenkinti skubančių vartotojų poreikiai ir norai.

Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Mikro-momentas (Micro-Moment)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?