Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Mikro-momentas (Micro-Moment)

Mikro-momentas (Micro-Moment)

Mikro-momentas (Micro-Moment) yra trumpas ir intensyvus vartotojo elgesio momentas, kai vyksta momentinė vartotojo poreikio tenkinimo situacija. Šie trumpi epizodai dažnai įvyksta mobiliųjų įrenginių naudojimo situacijose ir apima greitus paieškos veiksmus, sprendimus arba pirkimus.

Mikro-momento esmė:
Mikro-momentas tai trumpas laikotarpis, kai vartotojas aktyviai ieško informacijos, reaguoja į tai, ką mato arba nusprendžia kažką daryti, dažnai pasinaudodamas mobiliuoju įrenginiu (bet nebūtinai).

Papildomos sąvokos:

  • Mobilieji mikro-momentai: Mikro-momentai dažnai susiję su mobiliųjų įrenginių naudojimo situacijomis, kai vartotojai skubina atsakyti į klausimus, gauti informaciją ar atlikti veiksmus.
  • Skubantis vartotojas: Asmuo, kuris nedelsdamas ieško arba nori gauti tam tikrą informaciją, dažnai sukeliantis mikro-momentą.
  • Mikro-momentų poveikis: Įmonės ir prekių ženklai siekia pasinaudoti mikro-momentais, optimizuodami savo turinį ir patirtį, kad geriau atitiktų skubančius vartotojų poreikius.

Mikro-momentai turi didelę reikšmę rinkodarai ir verslo strategijoms, nes jose slypi galimybė koreguoti turinį, pristatymą ar pasiūlymus, kad būtų patenkinti skubančių vartotojų poreikiai ir norai.

Kaip „Google Ads“ reklamų raktiniai žodžiai atspindi vartotojų poreikio mikro-momentą?

Kas tai? Mikro-momentas yra trumpas momentas, kai vartotojai naudoja priemonės ar kokį nors įrenginį (dažniausiai mobilųjį telefoną), norėdami greitai gauti informaciją, išspręsti problemą arba atlikti veiksmą. Tai gali būti – ieškant informacijos apie produktą, vietą ar paslaugą, sprendžiant kasdienes problemas, vykdant pirkimo apsisprendimo momentą ir kt.

Raktiniai žodžiai „Google Ads“ reklamose įprastai atspindi vartotojų mikro-momentus (atspindi momentinį vartotojų poreikį). Pavyzdžiui, jei vartotojas ieško „geriausios picerijos mano mieste“, tada raktiniai žodžiai, tokie kaip „geriausia picerija“ arba „picerija [miesto pavadinimas]“, atspindi mikro-momentą ir padeda pasiekti vartotoją, kuris yra pasiruošęs nuspręsti, kur pavalgyti.

Mikro-momento reklama įprastai veikia efektyviau, nei tradicinė reklamą, nes pasiekiamas vartotojas su konkrečia reklama, kuri vartotojui yra aktualu šiuo metu. O štai tradicinė reklama tiesiog reklamuoja produktą ar reklamą ir stengiasi sukurti poreikį vartotojui.

Svarba: Mikro-momentai tampa svarbia strategijos dalimi, nes rodo, kada ir kaip vartotojai ieško informacijos. Šie momentai suteikia galimybę reklamos kampanijoms tikslingai pasiekti vartotojus.

Privalumai:

  • Leidžia pasiekti vartotojus tikslingai, kai jie ieško specifinės informacijos ar sprendžia konkrečią problemą.
  • Padeda optimizuoti reklamos kampanijas, kad jos būtų labiau pritaikytos vartotojų elgsenai.
  • Didina reklamos efektyvumą ir grąžą (angl. ROAS).

Trūkumai:

  • Gali reikalauti nuolatinio stebėjimo ir atnaujinimo, kad atitiktų besikeičiančius vartotojų poreikius ir elgseną.
  • Sunku visiškai numatyti visus mikro-momėntus, kuriuos gali patirti vartotojai.
  • Ne visada raktažodžiai atspindi tikslų mikro-momento poreikį (kartais tas pats raktažodis gali reikšti poreikį gauti informaciją, pirkti prekę ar tiesiog paskaityti plačiau apie produktą).

Pavyzdys: Pavyzdžiui, jei vartotojas išvyksta iš namų ir sustoja su automobiliu, norėdamas rasti artimiausią kavinę, jo mikro-momentas būtų ieškoti „kavinės netoli manęs“ savo mobiliojoje paieškos programoje. Tuo metu „Google Ads“ reklamos, kurios naudoja raktinius žodžius, tokius kaip „artimiausia kavinė“ arba „kavinė [miesto pavadinimas]“, gali atsirasti ir pritraukti šį vartotoją, kuris greitai reaguoja į savo poreikius ir nori greitai surasti reikiamą informaciją. Tai yra mikro-momento pavyzdys, kurį galima pasinaudoti, norint pasiekti tikslingą auditoriją.

Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Mikro-momentas (Micro-Moment)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!