Nulinės dienos paleidimas (Zero-Day Launch)
Nulinės dienos paleidimas (Zero-Day Launch)tai rinkodaros taktika, kurioje naujas produktas ar paslauga yra pristatoma ir paleidžiama rinkai be išankstinio triukšmo. Ši strategija dažnai taikoma siekiant sukurti paslaptingumą, didelį susidomėjimą ir paklausą iš karto nuo oficialaus paleidimo momento.
Nulinės dienos paleidimo formulė:
Nulio dienos paleidimas = Staigus produktų ar paslaugų pristatymas rinkai be išankstinio triukšmo ar viešosios kampanijos.
Paslaptingumas: Strategijos esmė yra sukurti paslaptingumą ir staigų produkto atsiradimą rinkoje, kuris sukelia didelį susidomėjimą.
Reakcija: Dažnai siekiama greitos ir didelės rinkos reakcijos, sukuriant didelį paklausos šoką iš karto po paleidimo.
Staigumas: Nulinės dienos paleidimas skiriasi nuo tradicinių kampanijų, kurios dažnai yra ilgesnės ir reikalauja ilgesnio pasiruošimo laikotarpio.
Ši strategija gali būti efektyvi, ypač kai siekiama išskirtinumo ir greito vartotojų dėmesio pritraukimo.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)