Pakreiptasis tunelis (Upside Down Funnel)
Pakreiptasis tunelis (Upside Down Funnel) yra rinkodaros sąvoka, kuri apibūdina pardavimų ar konversijų proceso modelį, kuris yra priešingas tradiciniam supaprastintam pardavimų tuneliui. Šis modelis rodo, kaip potencialūs klientai arba vartotojai pradeda savo kelionę nuo daugelio skirtingų šaltinių ir po truputį siaurėja, filtruojant tik tuos, kurie išlieka įsipareigoję ir tampa galutiniais pardavimų konversijų vykdytojais ar klientais.
Pakreiptojo tunelio modelis:
Paprastai, potencialūs klientai pradeda savo kelionę iš daugelio šaltinių, tokiose stadijose kaip informacijos paieška, tačiau procesas tampa vis siauresnis, kai vartotojai juda link konkretesnių veiksmų, tokių kaip registracija ar pirkimas.
Svarbiausios sąvokos:
- Pakreiptasis tunelis: Pardavimų ar konversijų modelis, kuriame potencialūs klientai pradeda kelionę nuo plačios stadijos ir juda link siauresnių, veiksmingų konversijų.
- Šaltiniai: Pradiniai taškai, iš kurių potencialūs klientai gali patenkinti savo poreikius arba ieškoti informacijos.
- Konversijos: Galutiniai veiksmai, tokiuose kaip pirkimas, registracija ar kita norima vartotojo veikla.
Pakreiptasis tunelis yra naudingas modelis suprasti vartotojų kelionę ir identifikuoti svarbias konversijų stadijas, leidžiant optimizuoti rinkodaros pastangas ir padidinti galutinius rezultatus.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)