Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Praradimo rodiklis (Churn Rate)

Praradimo rodiklis (Churn Rate)

Praradimo rodiklis (Churn Rate) yra rinkodaros ir verslo analizės metrikos, skirtos matuoti klientų išsiskyrimo arba praradimo lygį per tam tikrą laikotarpį. Šis rodiklis leidžia įmonėms suprasti, kiek klientų arba abonentų jie praranda ir kokiu tempu jie pasitraukia iš paslaugų arba nutraukia abonementą.

Churn formulė:
Churn Rate = (Prarasti klientai per laikotarpį / Pradinis klientų skaičius) x 100%.

Prarasti klientai per laikotarpį – tai klientų skaičius, kurie pasitraukė arba nutraukė santykius su įmone per konkretų laikotarpį.
Pradinis klientų skaičius – yra klientų skaičius laikotarpio pradžioje.

Churn rodiklis yra svarbus rodiklis, padedantis įmonėms įvertinti klientų išlaikymo pastangas, numatyti galimus verslo nuostolius dėl klientų praradimo ir kurti strategijas siekiant mažinti šį rodiklį. Kuo mažesnis Churn rodiklis, tuo didesnis klientų išlaikymas, o tai gali turėti teigiamą poveikį verslo pelningumui.

Panašus rodiklis internetinių svetainių kontekste – išeities rodiklis, kuris parodo kokia dalis išėjo iš svetainės neatlikę norimo veiksmo, konversijos. Siekiant mažinti atmetiko arba išeities rodiklį, atliekami įvairūs optimizavimo veiksmai, AB testavimai ir kt.

Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Praradimo rodiklis (Churn Rate)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?