Prekinio ženklo rėmimas (Brand Advocacy)
Prekinis ženklas (Brand) – Rėmimas (Advocacy) tai rinkodaros strategija, kuria siekiama skatinti lojalumą ir paramą prekiniam ženklui per suinteresuotų asmenų aktyvų įsitraukimą ir jų pasidalinimą prekinio ženklo vertybėmis bei misija. Tai yra ilgalaikis procesas, kai esminis dėmesys skiriamas užtikrinant, kad patenkinti klientai taptų prekinio ženklo entuziastais ir atvirais šio ženklo ambasadoriais.
Papildomos sąvokos:
Rinkodara: Veikla, skirta planuoti ir įgyvendinti prekės ar paslaugos pardavimus, įtraukiant rinkos tyrimus, reklamą, viešuosius ryšius ir kitus metodus.
„Brand Advocacy“ siekia pasinaudoti pasitikėjimu, kurį klientai sukuria savo patirtimi su prekiniu ženklu – ir jį plėtoti, kad šie asmenys aktyviai rekomenduotų, girtų ar gintų šį ženklą. Tai gali vykti tiek internete, socialiniuose tinkluose, tiek „offline“ bendruomenėse.
Ši strategija akcentuoja bendruomeninius ir emocinius ryšius tarp prekinio ženklo ir klientų bei pabrėžia, kad patenkinti klientai gali tapti vienais stipriausių prekinio ženklo skatinimo kanalų. Sėkminga „Brand Advocacy“ strategija gali ne tik padidinti prekinio ženklo matomumą, bet ir sukurti tvirtesnį ir ilgalaikį ryšį su klientais.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)