Smagračio rinkodara (Flywheel Marketing)
Smagračio rinkodara (Flywheel Marketing) yra rinkodaros strategija, orientuota į ilgalaikį klientų sąveikavimą ir pasitenkinimą, siekiant kurti stabilų verslo augimą. Ši strategija prieštarauja tradiciniam tunelio (funnel) modeliui ir remiasi smagračio (flywheel) principu.
Papildomos sąvokos:
- Smagračio principas: Šis principas įkūnija nuoseklią komunikaciją, kai pasiekus tam tikrą greitį, palaipsniui padidinamas smagračio sukimosi greitis. Taikant rinkodaros kontekste, tai reiškia pastovų klientų pritraukimą, įsitraukimą ir išlaikymą, kiekvienu etapu stiprinant kitą.
- Įsitraukimas (Engagement): Aktyvi klientų dalyvavimo skatinimo strategija, skirta palaikyti nuolatinį sąveikavimą su klientais per visą jų kelionę.
Smagračio rinkodara pabrėžia klientų patirtį, ryšius ir pasitenkinimą, siekdama sukurti teigiamą prekės ar paslaugos įspūdį. Tai apima nuolatinį informacijos teikimą, asmeninę sąveiką ir aukštos kokybės paslaugas, kurios skatina lojalumą ir teigiamus atsiliepimus apie prekę ar paslaugą.
Ši strategija akcentuoja, kad patenkinti klientai yra geriausias rinkodaros kanalas, nes jie gali tapti jūsų verslo ambasadoriais, teikdami rekomendacijas ir pritraukdami naujus klientus. Smagračio rinkodara taip pat skatina nuolatinį klientų grįžtamąjį ryšį ir prisideda prie nuoseklaus verslo augimo.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)