Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Spustelėjimų sukčiavimas (Click Fraud)

Spustelėjimų sukčiavimas (Click Fraud)

Spustelėjimų sukčiavimas (Click Fraud) yra klastojimas arba manipuliavimas internetinių skelbimų spustelėjimais su tikslu neteisingai padidinti reklamos kampanijos išlaidas arba sumažinti konkurentų efektyvumą. Tai yra veiksmas, kai asmenys arba automatizuotos programos kelia netikrus spustelėjimus ant reklamų, siekdamos gauti neteisėtą naudą.

Papildomos sąvokos:
1. Paspaudimų (klikų) apgaulė: Klastojimo būdas, kai asmuo ar programa sąmoningai spustelėja ant reklamų, nepasirinkdama jos dėl tikro intereso.
2. Reklamos įsilaužėliai: Asmenys arba grupės, kurios vykdo spustelėjimų sukčiavimą, siekdamos manipuliuoti reklamos veiksmingumu.
3. Konkurencinis sukčiavimas: Klastojimo rūšis, kurioje vienas verslas spustelėja konkurentų reklamas siekdamas sumažinti jų kampanijų efektyvumą.

Spustelėjimų sukčiavimas kelia grėsmę reklamos kampanijų patikimumui ir gali sukelti finansinių nuostolių. Tai yra ypatingai svarbu tiek reklamos platintojams, tiek įmonėms, kurios investuoja į internetinę reklamą. Prevenciniai sprendimai, tokie kaip filtrai ir analitiniai įrankiai, gali būti naudojami siekiant apsaugoti nuo spustelėjimų sukčiavimo ir užtikrinti skaidrias bei efektyvias reklamos kampanijas. Tokios reklamos platformos, kaip „Facebook“ reklama, „Google Ads“, turi automatizuotą paspaudimų sukčiavimo apsaugą. Ir net jei įvyksta netikri paspaudimai, po kurio laiko nuskaičiuota suma yra gražinama.

Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Spustelėjimų sukčiavimas (Click Fraud)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?