Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Svarbaus lyderio nuomonė (KOL – Key Opinion Leader)

Svarbaus lyderio nuomonė (KOL – Key Opinion Leader)

Svarbaus lyderio nuomonė (KOL – Key Opinion Leader) – tai asmuo ar organizacija, kurie dėl savo žinomumo, patirties ir įtakos turi galimybę formuoti ir keisti vartotojų nuomonę apie tam tikrą prekę, paslaugą ar įmonę.

Papildomos sąvokos:
Įtaka: Gebėjimas turėti poveikį kitų žmonių nuomonei ar elgesiui.

Svarbaus lyderio nuomonės įtaka yra pagrįsta pasitikėjimu ir pagarba, kurios jie susilaukia iš savo sekėjų arba auditorijos. Šie lyderiai gali būti savo srities ekspertai, internetinės įžymybės, žurnalistai ar įtakingi asmenys socialiniuose tinkluose.

Pavyzdys:
Žinomas maisto tinklaraštininkas (blogeris) gali būti svarbus nuomonės lyderis maisto ir kulinarijos srityje, į kurį žmonės kreipiasi, norėdami sužinoti rekomendacijas ar naujausias tendencijas.

Įmonės dažnai bendradarbiauja su svarbiais nuomonės lyderiais, siekdamos reklamuoti savo produkciją ar paslaugas. Jų įtaka gali turėti didelę vartotojų sprendimams dėl pirkimo arba paslaugų naudojimo.

Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Svarbaus lyderio nuomonė (KOL – Key Opinion Leader)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!