Švytuoklės rodikliai (Vanity Metrics)
Švytuoklės rodikliai (Vanity Metrics) yra statistiniai duomenys arba matavimai, kurie atrodo įspūdingi ar gražūs pirmąją akimirką, tačiau neturi gilios vertės verslui arba rinkodaros tikslams. Dažnai šie rodikliai gali sukelti klaidingą įspūdį apie sėkmę arba efektyvumą, nes jie dažnai nesusiję su pagrindiniais verslo tikslais.
Švytuoklės rodiklių pavyzdys:
Pavyzdžiui, „likes“ socialiniuose tinkluose arba puslapio peržiūros gali būti švytuoklės rodikliai. Jie gali atrodyti įspūdingi, bet jei šie rodikliai nesiejami su konkrečiais verslo tikslais, jie gali būti klaidinantys ir nenaudingi.
Papildomos sąvokos:
- Socialinių tinklų efektyvumo švytuoklės: Rodikliai, tokie kaip „likes“, „shares“ arba „followers“, kurie gali būti įdomūs, bet dažnai neturi tiesioginio ryšio su pardavimais arba verslo rezultatais.
- Peržiūrų švytuoklės: Statistikos, kurios rodo puslapio peržiūras arba atsisiuntimus, bet nesuteikia informacijos apie vartotojų elgesį arba konversijas.
Švytuoklės rodikliai gali būti žalingi, jei jie užgožia svarbesnius ir reikšmingesnius verslo rezultatus. Todėl, norint efektyviai įvertinti veiksmingumą, svarbu stebėti ir analizuoti rodiklius, kurie tiesiogiai susiję su verslo tikslais ir strategija.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)