Užtarnauta žiniasklaida (Earned Media)
Užtarnauta žiniasklaida (Earned Media) yra rinkodaros strategija, kurios metu įmonė ar prekė gauna nemokamą dėmesį ir reklamą iš kitų šaltinių, tokių kaip žiniasklaida, vartotojai ar įvairios bendruomenės. Tai skiriasi nuo sumokėtos reklamos, kuriai įmonė moka už vietą ar laiką tam, kad būtų matoma arba girdima.
Papildomos sąvokos:
Žiniasklaida: Visos viešosios informacijos platinimo priemonės, tokios kaip televizija, radijas, spauda, interneto naujienų portalai ir socialiniai tinklai.
Uždirbtos žiniasklaidos strategija apima darbą su visuomene, teikiant reikšmingą ir vertingą turinį, kuris trauktų dėmesį, skleidžiamą žiniasklaidos ar kitų vartotojų.
Pavyzdys:
Įmonė gali gauti uždirbtos žiniasklaidos, jei jos naujienos arba produktas sulaukia teigiamų apžvalgų iš žurnalistų, socialiniuose tinkluose ar kitose platformose.
Uždirbtos žiniasklaidos strategija yra vertinga, nes ji gali suteikti patikimumo ir autoriteto įspūdį, kuris dažnai turi didesnį poveikį nei tradicinės sumokėtos reklamos. Įmonės gali skatinti uždirbtą žiniasklaidą kokybišku turiniu, įdomiomis naujienomis arba bendradarbiaudamos su įtakingais asmenimis, kad pritrauktų dėmesį ir sukurtų teigiamą įvaizdį.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)