Rinkoje atsirandant vis daugiau konkurentų, tampa sunkiau išnaudoti reklamos kanalus. Daugumos įmonių reklaminės žinutės panašios ir niekuo neišsiskiriančios, tad iškeltas vienas iš tikslų – sukurti reklamą tokią, kokios iki šiol įmonė netaikė. Reklama, kuri vizualiai atrodytų ne taip, kaip buvo iki šiol. Reklama turi būti – emociškai patraukli ir vizualiai stilinga, kuri būtų orientuota į kitokį įmonės įvaizdį reklamoje.
Pasirinktas laimingos šeimos modelis, kaip laimingo gyvenimo pavyzdys, siekiamybė. Pasirinkus saulės elektrinių sprendimą, šeima gali nemokėti visiškai už elektrą ir džiaugtis kasdiena, gyvenimu ir vieni kitais.
Laimingos šeimos portretas - pasirinkus įmonės teikiamus sprendimus.
Šeima - bene didžiausia daugumos žmonių vertybę. Pasirinkus įmonės paslaugas, lieka daugiau laiko skirti vieni kitiems.
Stilistika ir grafiniai elementai kitokie, nei buvo iki šiol. Pritaikomos labiau dėmesį atkreipiančios spalvos ir elementai.