Verslo idėja: kaip ją rasti ir įgyvendinti?
Verslo idėja yra bene pagrindinis veiksnys, lemiantis sėkmingą verslo įgyvendinimą. Ji gali būti susijusi su naujomis technologijomis, produktų ar paslaugų […]
Verslo idėja yra bene pagrindinis veiksnys, lemiantis sėkmingą verslo įgyvendinimą. Ji gali būti susijusi su naujomis technologijomis, produktų ar paslaugų […]
Kaip reklamos ekspertai pastebime, kad norint pasiekti sėkmingų rezultatų naudojant Google Ads, būtina nuolat atnaujinti žinias. Kadangi Google Ads platforma […]
Kaip pradėti verslą užsienyje? Pradėkite jį Lietuvoje! Gyvename skaitmeniniame amžiuje, todėl turint verslą vienoje šalyje, galima jį vystyti ir kitose […]
Jau bene kelis metus iš eilės kalbama apie mobiliųjų telefonų naudojimą, augimą ir marketingą mobiliuose telefonuose. Ypač populiaru kalbėti apie […]
Gyvenam ne eiliniu laikotarpiu – keičiasi darbo ir verslo rinkos, kai kurie darbuotojai praranda darbus, dalis verslų neranda trūkstamų darbuotojų, […]
Kiekvieno verslo paskirtis – spręsti klientų problemas ar iškilusius poreikius, neperžengti verslo etikos, pagelbėti vieni kitiems ir už išspręstą klientų […]
Reklama internete yra vienas iš efektyviausių būdų įvairaus dydžio įmonėms sustiprinti žinomumą, susirasti naujų klientų, padidinti pajamų srautus ar įgyvendinti […]
Gavome Klaipėdos valstybinės kolegijos studentės Viktorijos P. elektroninį laišką ir užklausą apie reklamos efektyvumą internete ir pagrindinių rodiklių matavimą. Pateikiame […]
Reklamą internete šiandien taiko ir maži vietiniai verslai ir vidutinės ar net didelės įmonės. Tai neišvengiama rinkodaros dalis. Šiandien pakalbėkime […]