Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » „Google“ paieškos tinklas – kas tai?

„Google“ paieškos tinklas – kas tai?

„Google“ paieškos tinklas – viena populiariausių ir efektyviausių reklamos platformų, kuri „Google Ads“ pagalba leidžia pasiekti vartotojus tada, kai jūsų kategorijos prekė ar paslauga yra ieškoma.

„Google“ paieškos tinklas leidžia rodyti jūsų skelbimus paieškos rezultatų puslapyje. O taip pat partnerių svetainėse, pasiekiant platesnį auditorijos spektrą.

Šiame straipsnyje sužinosite, kaip veikia paieškos kampanijos, kur gali būti rodomi paieškos skelbimai, ir kaip įtraukti arba pašalinti paieškos partnerius.

Kur gali būti rodomi paieškos skelbimai

Jūsų skelbimai gali pasirodyti „Google“ paieškos rezultatų puslapyje, „Google Play“, apsipirkimo skirtuke, „Google“ vaizdų ir „Google“ žemėlapių paieškos rezultatuose. Taip pat jie gali būti rodomi paieškos partnerių svetainėse, didinant jūsų matomumą.

Skelbimų tipai paieškos tinkle

Turite pasirinkimą tarp teksto, dinaminės paieškos, interaktyviųjų skelbimų ir taip pat skelbimų tik su skambinimo funkcija. Apsipirkimo skelbimai ir vaizdo įrašų skelbimai suteikia galimybę pritraukti klientus skirtingais būdais. Reikia pabrėžti, kad apsipirkimo skelbimai veikia ne visose šalyse (pvz. Lietuvoje neveikia).

Kaip įtraukti arba pašalinti paieškos partnerius

Kuriant kampaniją, įtraukti paieškos partnerius yra numatyta iš anksto. Tačiau galite juos pašalinti arba įtraukti patogiai naudodami „Google Ads“ nustatymus.

  1. Atidarykite kampaniją ir pasirinkite nustatymus.
  2. Pasirinkite „Tinklai“ ir pažymėkite „Įtraukti „Google“ paieškos partnerius“, jei norite, kad skelbimai būtų rodomi jų svetainėse.
  3. Išsaugokite pakeitimus.

Pastaba: Paieškos partneriai yra puiki galimybe pasiekti didesnę auditoriją, tačiau svarbu stebėti kampanijos efektyvumą.

Kampanijos kūrimo, naršymo meniu

Naršymo meniu leidžia peržiūrėti kampanijos eigą ir gauti pranešimus apie galimas problemas. Taip pat galite lengvai pereiti tarp skirtingų nustatymų ir optimizuoti kampaniją.

Pranašumai naudojant paieškos kampanijas

  • Pasieksite didesnį auditorijos skaičių, rodydami skelbimus paieškos rezultatų puslapyje ir partnerių svetainėse.
  • Gausite daugiau pasirinkimo galimybių su skirtingais skelbimų tipais.
  • Pasieksite žmones, kurie aktyviai ieško jūsų produktų ar paslaugų.

Pavyzdys: Paieškos skelbimai kosmetologijos metodu veido valymo paslaugoms

Patikrinkite, kad jūsų skelbimai atspindi jūsų verslo privalumus ir unikalumą, pritraukdami klientus į jūsų paslaugas. Galite naudoti „Google“ paieška ir paieškos partnerius. Surinkus daugiau duomenų, optimizuoti.

Naudingos nuorodos:

» Apie „Google“ paieškos tinklą
» Google Ads pradžia

Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » „Google“ paieškos tinklas – kas tai?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!