Pagrindinis iššūkis – pakeisti gerai veikiančias senas reklamas, su vieningu įvaizdžiu, dizainu ir išlaikyti esamus gerus įmonės „Statikada“ reklamos rezultatus. Todėl užduotis – ne tik sukurti gražias reklamas, bet ir pasiekti, kad būtų toks pat arba geresnis efektyvumas. Senosios reklamos veikė veikė efektyviai.
Išsaugoti pagrindinį vizualinį identitetą (spalvos, logotipas, stilistika ir t.t.), bei integruojant vaizdinius, kurie susiję su įmonės veikla – sukurti nauji reklaminiai skudeliai (angl. banners). Įgyvendinant sprendimą – siekiama išsaugoti reklamos efektyvumą, kuris buvo aukštas su senomis reklamomis ir be bendro vieningo vizualnio identiteto.
Reklamos CTR pakilo per 0,52% procentinę išraišką.
Paspaudimo kaina atpido per 0,15 €. Reklama tampa efektyvesnė.
Vieninga stilistika, geresnis įvaizdis, efektyvesnė reklama.
Atnaujinus vizualinę reklamą – įmonė atrodo solidžiau ir patikimiau reklamos ir verslo kontekste. Tai pavyko pasiekti išanalizavus įmonės situaciją ir įgyvendinus tinkamus sprendimus.