Prekės ženklo nustatymai paieškoje ir didžiausio našumo kampanijoje
„Google Ads“ prekės ženklo nustatymo funkcijos padeda valdyti prekės ženklo srautą pagal reklamavimo poreikius. Tačiau rekomenduojama naudoti jas tik reikalingose kampanijose, kad nebūtų apribotos konversijų galimybės.
Didžiausio Našumo Kampanijoje prekių ženklų išskyrimai užtikrina papildomą kontrolę, nepateikiant skelbimų pagal prekės ženklo užklausas paieškos ir apsipirkimo skelbimų vietose.
Prekių ženklai palyginti ir raktiniais žodžiais – kuo tai skiriasi?
Prekių ženklai – tai prekės ar paslaugos, pažymėtos organizacijos prekių ženklu. Raktiniai žodžiai – tai žodžiai, kuriuos naudoja potencialūs klientai ieškodami produktų. Raktažodis gali būti įvedamas ir kaip prekinis ženklas „Google“ paieškoje.
Prekių ženklų sąrašo kūrimas:
- „Google Ads“ paskyros puslapyje paspauskite ant veržliarakčio piktogramos.
- Eikite į skilties meniu ir pasirinkite išskleidžiamą – Bendrinama biblioteka.
- Pasirinkite punktą Prekių ženklų sąrašai.
- Jei šioje paskyroje nesate sukūrę prekių ženklų sąrašo, paspauskite Kurti prekių ženklų sąrašą. Jei jau turite tokį sąrašą, spustelėkite mėlyną pliuso mygtuką Pridėti.
- Įrašykite pavadinimą, kurį norite suteikti prekių ženklų sąrašui.
- Pridėkite prekinius ženklus, kuriuos norite įtraukti į sąrašą.
- Paspauskite Išsaugoti.
Pastaba: Prekių ženklų variantus galima pridėti pateikiant užklausą.
Užklausos pridėti prekės ženklą prie prekių ženklų sąrašo pateikimas:
- „Google Ads“ paskyros puslapyje paspauskite ant veržliarakčio piktogramos.
- Eikite į skilties meniu ir pasirinkite išskleidžiamą – Bendrinama biblioteka.
- Pasirinkite punktą Prekių ženklų sąrašai.
- Pasirinkite prekių ženklų sąrašą, kurį norite redaguoti.
- Paspauskite ant pieštuko mygtuko – Redaguoti (prekių ženklų sąrašo lentelės viršuje, kairėje).
- Dabar įveskite norimo pridėti prekės ženklo pavadinimą. Jei prekės ženklo pavadinimo nerandate, tuomet išskleidžiamame meniu spauskite Pateikti prekės ženklo užklausą.
- Užpildykite atitinkamus laukelius pateikdami reikiamą informaciją apie prekės ženklą.
- Jeigu prekės ženklas atstovauja tiek įmonę, tiek produktą ar paslaugą, pasirinkite „Kategorija“ skiltyje „Produktas“ arba „Paslauga“.
- Spustelėkite mygtuką „Pateikti“. Naujai užregistruotas prekės ženklas bus matomas kaip įrašas lauke „Prekių ženklai“ su žyma – „Peržiūrima“.
- Paspauskite mygtuką – Išsaugoti.
Daugiau apie prekės ženklus:
Prekės ženklo nustatymai kampanijose nekelia papildomų mokesčių. Tačiau šie nustatymai gali turėti įtakos kampanijos pasiekiamumui ir našumui. Prekių ženklai bus atpažįstami keliomis kalbomis, naudojant plačią atitiktį. Prekės ženklas apibrėžiamas kaip produktas ar paslauga su tam tikrais elementais. Pritaikius prekės ženklo nustatymus, gali pasikeisti kampanijos našumas, priklausomai nuo anksčiau naudotų raktinių žodžių ir jų atitikties strategijos.
Prekės ženklas – kas tai?
Prekės ženklą apibrėžiame kaip produktą ar paslaugą, kuriam būdingas bent vienas iš šių elementų: logotipas, prekės ženklas, domeno pavadinimas (net jei jis nukreiptas į pagrindinę svetainę), produkto pavadinimas, dominuojantis ant pakuotės arba svetainėje, ir įmonės pavadinimas, kuris gali būti prekės ženklas, ypač skirtas smulkiajam ir vidutiniam verslui. Prie „Google Ads“ prekių ženklų bibliotekos bus pridėti ir priimami tik tie prekių ženklai, kurie atitinka šiuos nustatytus kriterijus.
Kodėl sumažėjo srautas?
Kai pritaikome prekės ženklo nustatymus kampanijose, srautas gali sumažėti dėl ribojančio poveikio. Tai pasireiškia tuo, kad paieškos kampanija nebegalės apimti srauto, kuris nesutampa su prekių ženklų sąraše esančiais prekių ženklais. Didžiausio našumo kampanijose, pritaikius prekės ženklo nustatymus, srautas išskiriamas iš paieškos ir apsipirkimo skelbimų vietų.
Tačiau atvirkščiu atveju, kai anksčiau naudoti prekės ženklo raktiniai žodžiai buvo tikslios atitikties arba frazės atitikties, pritaikant prekės ženklo apribojimus, paieškos kampanija gali pasiekti plačią atitiktį. Tai įgalina įvairesnį raktinių žodžių spektrą, ir jei visi šie žodžiai buvo konvertuoti į plačią atitiktį, pritaikius prekės ženklo apribojimus, tai gali lemti didesnį našumą, atsižvelgiant į plačios atitikties išplėstinį pasiekiamumą.
Naudingos Nuorodos:
» Apie prekės ženklo nustatymus paieškoje ir didžiausio našumo kampanijoje
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)