Elgesio ekonomika (Behavioral Economics)
Elgesio ekonomika (Behavioral Economics) yra ekonomikos mokslo šaka, kuri nagrinėja žmogaus elgesį ir sprendimus ekonominėje aplinkoje, atsižvelgdama į psichologinius veiksnius ir emocinę įtaką. Ši disciplina siekia suprasti, kodėl žmonės kartais nesielgia pagal tradicinius ekonominio racionalumo modelius, o pasirenka veiksmus, kurie atrodo nesuderinami su racionaliu sprendimu.
Papildomos sąvokos:
Nuokrypis nuo racionalumo: Situacijos, kai žmonės priima sprendimus, neatitinkančius grynai racionalaus elgesio principų.
Elgesio ekonomikos eksperimentas: Tyrimo metodas, kuriuo stebima, kaip žmonės elgiasi konkrečioje situacijoje, siekiant suprasti elgesio motyvus.
Elgesio ekonomika (elgesio psichologija) pabrėžia, kad sprendimai gali būti paveikti emocinėmis reakcijomis, kognityviniais nuokrypiais ir socialiniais veiksniais. Ši sritis naudoja eksperimentinius metodus ir psichologines teorijas siekdama geriau paaiškinti, prognozuoti ir netgi įtakoti žmonių ekonominius pasirinkimus.
Studijuojant elgesio ekonomiką, galima giliau suprasti, kaip žmonės vertina riziką, priima sprendimus ir kaip psichologiniai veiksniai gali turėti įtakos rinkos procesams bei tendencijoms.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)