„Facebook“ reklama„Google Ads“ reklama„Google Analytics“„Instagram“ reklama (Instagram Advertising)„Internetinis seminaras“ (Webinar)„Memų“ rinkodara (Meme Marketing)„RankBrain“ algoritmas„Youtube“ reklama (Youtube advertising)

A

A/B testavimas (A/B Testing)Amžinasis turinys (Evergreen Content)Analitika (Analytics)Augimo perlaužimas (Growth Hacking)Aukščiau lanksto linijos (Above the Fold)

B

B2B pardavimai (B2B Sales)Balso Dalis (Share of Voice)Baltasis dokumentas (White Paper)Bendroji verslo veikla (JV – Joint Venture)Bostono matrica (Boston Matrix)

D

Daugiakanalė rinkodara (Multichannel Marketing)Daugialypiai kanalai (Omnichannel)Didieji duomenys (Big Data)Dinaminis turinys (Dynamic Content)Dirbtinis Intelektas (AI – Artificial Intelligence)

E

E-komercija (E-commerce)El. pašto rinkodara (Email Marketing)Elgesio ekonomika (Behavioral Economics)Emocijų analizė (Sentiment Analysis)

G

GDN reklama (Google Display Network advertising)Geografinis taikymas (Geotargeting)Gimtasis turinys (Native Content)Google Ads ataskaitos ir rodikliai (Google Ads Reporting and Metrics)Google Ads auditorijos segmentavimas (Google Ads Audience Segmentation)Google Ads biudžeto valdymas (Google Ads Budget Management)Google Ads ir Analytics integracija (Google Ad Analytics Integration)Google Ads kampanijos struktūra (Google Ads Campaign Structure)Google Ads kokybės gairės (Google Ads Quality Guidelines)Google Ads konkurentų analizė (Google Ads Competitor Analysis)Google Ads pakartotinė rinkodara (Google Ads Retargeting)Google Ads politikos atitikimas (Google Ads Policy Compliance)Google Ads reklamų optimizavimas (Google Ad Creative Optimization)Google Ads skaidymo testavimas (Google Ads Split Testing)Google Ads tikslinimo galimybės (Google Ads Targeting Options)Google atradimų skelbimai (Google Discovery Ads)Google išmaniosios kampanijos (Google Smart Campaigns)Google paieškos skelbimai (Google Search Ads)Google Partneris (Google Partner)Google Prekybos Centras (Google Merchant Center)Google prisitaikantys paieškos skelbimai (Google Responsive Search Ads)Google programėlių skelbimai (Google App Ads)Google reklamos aukciono strategijos (Google Ad Bidding Strategies)Google reklamos kaina (Google Advertising Price)Google reklamos konversijų sekimas (Google Ad Conversion Tracking)Google reklamos paslaugos (Google Advertising Services)Google reklamų aukcionas (Google Ad Auction)Google reklamų kokybės įvertinimas (Google Ad Quality Score)Google reklamų raktiniai žodžiai (Google Ad Keywords)Google skelbimai (Google Ads)Google skelbimų plėtiniai (Google Ad Extensions)Google vaizdo skelbimai (Google Display Ads)Google video skelbimai (Google Video Ads)Google vietinių paslaugų skelbimai (Google Local Services Ads)Gyvavimo vertė (LTV – Lifetime Value)

H

HTML 5 (HyperText Markup Language 5)

Į

Įeinanti nuoroda (Inbound Link)Įeinanti, sudominanti rinkodara (Inbound Marketing)Įsigijimo kaina (CPA – Cost Per Acquisition)Įsitraukimas (Engagement)

I

Ilgos reikšmės raktiniai žodžiai (Long-Tail Keywords)Infografikai (Infographic)Internetinės reputacijos valdymas (ORM – Online Reputation Management)Investicijų grąža (ROI – Return On Investment)Išeities rodiklis (Exit Rate)Išėjimo intensyvumo metodas (Exit Intent)Iššokantys Pranešimai (Push Notification)

J

Jaunimo rinkodara (Youth Marketing)

K

Kaina už įsitraukimą (CPE)Kaina už tūkstantį parodymų (CPM)Kaip gauti klientų? (How to Get New Clients)Kapitalo išlaidos (CapEx)Karštųjų taškų žemėlapis (Heatmap)Kiekybiniai duomenys (Quantitative Data)Kliento kelias (Customer Journey)Kliento pritraukimo kaštai (CAC)Kliento suasmeninimas (Customer Personalisation)Klientų aptarnavimas (Customer Service)Klientų išlaikymas (Customer Retention)Klientų ryšių valdymas (CRM – Customer Relationship Management)Kognityvinė apkrova (Cognitive Load)Kohortų analizė (Cohort Analysis)Konsoliduotos pajamos (Consolidated Income)Kontekstinė reklama (Contextual Advertising)Konversija (Conversion)Konversijos kanalas (Conversion Funnel)Konversijos rodiklis (Conversion Rate)Kryžminės platformos rinkodara (Cross-Platform Marketing)Kvietimas veiksmui (CTA – Call to Action)

L

Laikas puslapyje (Time on Page)Laikinas turinys (Ephemeral Content)Laiko nuosavybė (Time Decay)Lašelinė kampanija (Drip Campaign)Leidimų Rinkodara (Permission Marketing)

M

Mąstymo lyderystė (Thought Leadership)Mąstymo pradininkas (Thought Starter)Mažieji nuomonės formuotojai (Micro-Influencer)Mikro-momentas (Micro-Moment)Minimaliai gyvybingas produktas (MVP – Minimum Viable Product)Mobilioji optimizacija (Mobile Optimization)

N

Natyvinė reklama (Native Advertising)Naudingumas arba patogumas (Usability)Nemokama ir mokama (Freemium)Nestandartinė reklama internete (Non-Standard Online Advertising)Neto Rekomendacijų Įvertinimas (NPS – Net Promoter Score)Neuromarketingas (Neuromarketing)Nulinės dienos paleidimas (Zero-Day Launch)Nuomonės formuotojų rinkodara (Influencer marketing)

O

Operacinės išlaidos (OPEX)Organinis pasiekiamumas (Organic Reach)

P

Paieškos rezultatų puslapis (SERP)Paieškos sistemos optimizavimas (SEO)Paieškos užklausa (Search Query)Pakartotinė komunikacija (Remarketing)Pakartotinė rinkodara (Retargeting)Paklausos kūrimas (Demand Generation)Pakreiptasis tunelis (Upside Down Funnel)Panašios auditorijos (LookALike)Papildomo pardavimo metodas (Cross-Selling)Papildomo pardavimo strategija (Upselling)Parodymai (Impressions)Partizaninis marketingas (Guerilla Marketing)Partnerystės rinkodara (Affiliate)Pasakojimas (Storytelling)Pasibuvimo laikas (Dwell Time)Paspaudimai (Clicks)Paspaudimo kaina (CPC – Cost per Click)Paspaudimų ir parodymų santykis (CTR – Click-Through Rate)Patirtis, Ekspertizė, Autoritetingumas ir Patikimumas (E-E-A-T)Pertvarkanti inovacija (Disruptive Innovation)Pokalbių robotas (Chatbot)Potencialių klientų pritraukimas (Lead Generation)Praradimo rodiklis (Churn Rate)Prekės vertė (Brand Equity)Prekės ženklas (Branding)Prekinio ženklo rėmimas (Brand Advocacy)Prekių skelbimai Google Ads (Google Shopping Ads)Prisitaikantis dizainas (Responsive Design)Pristatymo puslapis (Landing Page)Procentų skaičiuoklė (Percentage Calculator)Produkto reklama (Product Ad)Prognozuojamoji analitika (Predictive Analytics)

Q

QR kodas (QR Code)

R

Raktažodžiai (KeyWords)Raktažodžių tankis (Keyword Density)Reklamos investicijų grąža (ROAS) arba Reklamos išlaidų grąža (ROAS)Reklamos strategija (Marketing Strategy)Remiamasis turinys (Sponsored Content)Rinkos dalis (Market Share)Rinkos tyrimas (Market Research)

S

Savanoriškas sutikimas (Opt-In)Segmentacija (Segmentation)SEO reklama (SEO advertising)SHA-256 algoritmas (SHA-256 Algorithm)Sinergija (Synergy)Skanus turinys (Snackable Content)Sklandus atsiskaitymas (Frictionless Checkout)Slaptas langas (Incognito Window)Smagračio rinkodara (Flywheel Marketing)Socialinė komercija (Social Commerce)Socialinė reklama (Social Advertising)Socialinis įrodymas (Social Proof)Socialinis klausymasis (Social Listening)Spustelėjimų sukčiavimas (Click Fraud)SSGG (SWOT) analizė (SWOT Analysis)Startuolis (Startup)Suasmeninimas (Personalisation)Svarbaus lyderio nuomonė (KOL – Key Opinion Leader)Svarbiausi veiklos rodikliai (KPI – Key Performance Indicator)

Š

Švytuoklės rodikliai (Vanity Metrics)

T

Taikymas pagal elgesį (Behavioral Targeting)Tamsusis (arba nevienodai identifikuojamas) socialinis srautasTamsusis skelbimas (Dark Post)Tavo pinigai tavo gyvenimas (YMYL – Your Money Your Life)Tendencijų gaudymas (Trendjacking)Tikslinė auditorija (Target Audience)Tinklapio duomenų kopijavimas (Web Scraping)Trumpas ir įtaigus pristatymas (Elevator Pitch)Turinio rinkodara (Content Marketing)

U

Unikalus lankytojas (Unique Visitor)Unikalus pardavimo pasiūlymas (USP – Unique Selling Proposition)UTM (Urchin Tracking Module)Užmokestis už paspaudimus (PPC – Pay-Per-Click)Užtarnauta žiniasklaida (Earned Media)

V

Vaizdo įrašų SEO (Video SEO)Vartotojo patirtis (UX – User Experience)Vartotojų persona (Buyer Persona)Vartotojų sugeneruotas turinys (UGC – User-Generated Content)Verslas (Business)Verslas vartotojui (B2C – Business to Consumer)Verslas verslui (B2B – Business to Business)Verslo pardavimai (Business Sales)Vertės pasiūlymas (Value Proposition)Viralumas (Virality)Virtualus renginys (Virtual Event)Virusinė rinkodara (Viral Marketing)Visuminė rinkodara (Holistic Marketing)VUCA – Nestabilumas (Volatility), Nesaugumas (Uncertainty), Kompleksiškumas (Complexity) ir Neaiškumas (Ambiguity)

X

XML Svetainių Žemėlapis (XML Sitemap)

Ž

Žaidiminimas (Gamification)Žiniasklaidos rinkodara žodžiu (WOMM – Word of Mouth Marketing)

Z

ZMOT faktorius (Zero Moment of Truth)