Funkcijos, kurios padės sukurti sėkmingą „Google Ads“ kampaniją
Sėkmingos reklaminės kampanijos kūrimas gali būti iššūkis, ypač kai norite pasinaudoti naujomis „Google Ads“ funkcijomis. Straipsnyje aptarsime įrankius ir priedus, kurie gali palengvinti kampanijų valdymą, nuo naršymo meniu iki prognozių pateikimo. Taip pat nagrinėsime būsenos patikros gaires, kurios padės išvengti potencialių problemų ir užtikrinti, kad jūsų reklama maksimaliai veitktų pagal naujausias technologijas. Įsigykite išsamesnį vaizdą apie tai, kaip optimaliai pritaikyti jūsų kampanijas, kai kuriate kampanijas sistemoje „Google Ads“.
Apie jūsų verslą:
Naujose „Google Ads“ paskyrose „Google“ gali paprašyti pateikti informacijos apie įmonę prieš kuriant kampaniją, pvz., įmonės pavadinimą patvirtinančius dokumentus. Ši informacija bus naudinga atliekant automatinę darbo eiga ir užtikrins, kad galėsite greitai pradėti transliuoti reklamą sistemoje „Google Ads“.
Optimizuokite kampaniją ją kurdami
Paspausdami ant kurios nors iš piktogramų, galite pasiekti atitinkamas „Google Ads“ sritis, nustatymus ir valdymą. Pateikiame keletą svarbių piktogramų ir tai, ką jos suteikia.
Naršymo meniu piktograma: Kampanijos naršymo meniu leidžia lengvai perjungti veiksmus ir matyti bendrą eigos vaizdą, paryškinant visus įspėjimus pagal pasirinktus nustatymus.
Būsenos patikros piktograma: Kampanijos būsenos patikros teikia naudingų gairių pagal jūsų pasirinkimus, padedančius optimizuoti kampanijos našumą.
Prognozių piktograma: Kampanijos prognozės pateikia našumo įvertinimus pagal priskirtą biudžetą ir pasirinktus nustatymus.
Kampanijos peržiūros piktograma: Kampanijos peržiūra leidžia patikrinti visus pasirinktus nustatymus ir spręsti iškilusias problemas.
Kampanijos juodraščių piktograma: Kampanijų juodraščiai leidžia saugoti kampaniją darbo eigoje ir lengvai ją pakeisti.
Kampanijos naršymo meniu. Naudodami kampanijos naršymo meniu galite lengvai pereiti nuo vieno veiksmo prie kito ir matyti bendrą eigos vaizdą. Meniu paryškinamos visos gairės, teikiamos pagal pasirinktus taikymo, kainų siūlymo, biudžeto ir kitus nustatymus.
Kampanijos būsenos patikros
Kurdami kampaniją gausite naudingų gairių, pagrįstų jūsų taikymu, kainų siūlymu, biudžeto ir kitų nustatymų. Tai padės optimizuoti kampanijos našumą ir užtikrins, kad kampanija galėtų rodyti skelbimus. Žemiau pateikiame kokie galėtų būti kampanijos būsenos pranešimai ir ką tai reiškia.
- Taikymas pagal tikslinę auditoriją per siauras. Būsenos patikros rekomendacija dėl siauro taikymo pagal tikslinę auditoriją sistemoje „Google Ads“. Optimalus taikymas gali padidinti naujų klientų pasiekiamumą.
- Kainų siūlymas ir kiti nustatymai neleidžia padidinti nustatyto biudžeto. Būsenos patikros rodo, kaip maksimaliai padidinti biudžeto naudojimą įgyvendinant optimizuotą taikymą arba didinant kainos pasiūlymus.
Kampanijų prognozės, peržiūra ir juodrašičiai
Kampanijos prognozės pateikia našumo įvertinimus pagal priskirtą biudžetą ir pasirinktus nustatymus. Įvertinimai turi atitikti jūsų reklamavimo tikslus.
„Peržiūros“ puslapyje galėsite peržiūrėti visus pasirinktus nustatymus ir išspręsti problemas, dėl kurių negalima paskelbti kampanijos.
Dar kuriamos kampanijos bus išsaugotos kaip juodraščiai. Juodraštį bet kada galėsite pakeisti į aktyvią kampaniją, jei išspręstos visos su nustatymais susijusios problemos. Tai naudinga ir tada, kai kuriate kampaniją, tačiau dar nežinote dalies reikiamos informacijos, pvz. paskities URL arba kampanijos biudžeto ar kt.
Instrukcijos
Norėdami redaguoti ar publikuoti iš anksčiau sukurtą kampanijos juodraštį, atlikite žemiau nurodytus veiksmus.
- Prisijunkite prie „Google Ads“.
- Numatytame „Apžvalgos“ rodinyje spustelėkite mygtuką – Naujos kampanijos.
- Pasirinkite Tęsti kampanijos juodraštį.
- Juodraščių meniu spustelėkite juodraštį, kurį norite tęsti arba paskelbti.
Naudingos nuorodos:
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)