Google reklama – paprasta gauti klientų:
Google reklama paieškoje / dinaminiai paieškos skelbimai.
Mus pasirinko:
130+
klientų.
Įmonės patirtis:
9+
metai.
Reklamos parodymų:
12,5+ mln.
per mėnesį.
Daugiau nei:
7+
reklamos platformos.
Ar Jūsų poreikiai:
- Reikalinga nuolatinė ir profesionali priežiūra?
- Aktualu taikyti Google Ads naujoves?
- Reikalingos išsamios ir skaidrios ataskaitos kiekvieną mėnesį?
- Norite sutaupyti savo laiką?
- Reikia operatyvumo?
- Kyla techninių nesklandumų?
- Norite pagerinti reklamos efektyvumą?
- Nežinote kokių Jums tiksliai priemonių reikia?
Kodėl rinktis UAB „Fortema“ Google Ads reklamos paslaugas?
Google Ads reklama – paprasta gauti klientų:
Google Ads yra puikus būdas pritraukti naujų klientų jūsų verslui. Naudodami Google Ads, galime greitai ir lengvai reklamuoti jūsų produktus ar paslaugas milijonams vartotojų visame pasaulyje. Verslo rinkodaros tikslus galime pritaikyti pagal jūsų įmonės individualius poreikius. Be to, Google Ads generuoja efektyvius reklamos rezultatus ir tinkamai leidžia kontroliuoti reklamos investicijas. Paprasta įsivertinti, kurios reklamos priemonės yra veiksmingos. Visa tai galime su Google Ads reklama – efektyviu metodu pritraukti naujus klientus ir išlaikyti jau esamus.


Manta Dargė
🇱🇹 MB „Mylimukas“ direktorė


Derek G. Roga
🇨🇭🇯🇴🇬🇭🇨🇮🇳🇬 CEO


Andrius Džiaugys
🇪🇺🇱🇹 „Nogrid“ priklauso įmonių grupei, kuri užima 50-ą vietą pagal saulės elektrinių portfelių dydį Europoje („Solarplaza“, 2020 m.).


Julius Baltrėnas
🇱🇹 UAB „Bilaro“ direktorius


Gintaras Naviera
🇱🇹 UAB "Šviesos technologijos" direktorius
Dažniausiai užduodami klausimai apie Google reklamą:
Google reklamos kaina susideda iš dviejų dalių: reklamos biudžeto ir Google reklamos administravimo paslaugų. Konkurencingose nišose arba reklamuojant keliose šalyse, bus reikalingas didesnis reklamos biudžetas. Atitinkamas darbų kiekis – didesnė darbų kaina. Todėl priklausomai nuo Jūsų nišos ir poreikio pasiekti rinkos dalį – priklauso galutinė kaina. Išsamiau galite sužinoti susisiekę.
„Google Adwords Express“ – tai greitesnė ir paprastesnė reklamos platformos versija, su šiek tiek mažiau funkcijų. „Google Adwords“ yra senasis dabar vadinamos „Google Ads“ reklamos platformos pavadinimas.
Mažiau konkurencingose srityse, Google reklamos paspaudimas gali kainuoti nuo keliolikos euro centų, o ypač konkurencingose – net kelis eurus ir daugiau. Paspaudimo kainą nulemia skelbimų ir svetainės kokybė, o daugiausiai įtakos turi konkurencija. Kadangi reklamos pozicijos parduodamos aukciono principu.
Google Ads reklama rodoma – Google paieškoje, naujienų portaluose, mažesniuose ir vidutinio dydžio tinklapiuose, YouTube, Gmail aplinkoje (dabar – Discovery reklama). Yra galimybė rodyti reklamą trečiųjų šalių, partnerių svetainėse.
Iš ptaktikos esame paskaičiavę – jeigu siekiame didesnės reklamos grąžos (angl. ROI), norime gerinti pelningumo ar panašius rodiklius, rekomenduojame pasiekti iki 80% Google paieškų. Jeigu reklaminės kampanijos tikslas – žinomumo didinimas (tinka 90% ir daugiau). Reklamos biudžetas priklauso nuo rinkos dydžio, įmonės tikslų, verslo pelningumo ir kt. Pvz. labai smulkiems verslams gali būti taikomas kelių šimtų eurų biudžetas per mėnesį. O vidutinio dydžio ir dideliems verslams – keli tūkstančiai, keliasdešimt tūkstančių eurų per mėnesį ir daugiau.
Dažniausia ir bene pagrindinė priežastis – per mažas reklamos biudžetas. Tarkime, jei jūsų rinkos dydis 10 000 paieškų per mėnesį. Vidutinė paspaudimo kaina 0,20 € (CTR: 15%), o Jūsų biudžetas 150 €, tokiu atveju jūsų reklama bus matoma maždaug kas antram vartotojui (t.y. būsite rodomi maždaug 50% ieškančiųjų jūsų prekės ar paslaugos).
Google Ads reklamos sistema turi išmintingus algoritmus, kurie seka vartotojų elgesį, atlieka įvairias analizes ir sugeba atsekti nesąžiningų konkurentų veiksmus (šiuo atveju paspaudimus ant jūsų reklamos). Einamuoju metu jūs sumokėsite iš tokius paspaudimus, tačiau dažniausiai mėnesio gale, fiktyvių paspaudimų suma bus eliminuota ir ją vėl galėsite investuoti savo reklamai.
Reklamos skelbimai, kurie turi keletą antraščių ir aprašymo variantų, visas išnašas (telefono numerio, kainų, nuorodų plėtinius ir kt.) – dažniausiai yra efektyvesni. Reklamos skelbimų CTR (paspaudimų – parodymų santykio) rodiklį gerina kokybiški ir unikalūs aprašymai. Tekste paminint skaičius, informaciją, kas svarbiausia galutiniam klientui, bei skatinimo veikti tekstas (pvz. „skambinkite dabar“, „aptarnavimas 24/7“ ir kt.).
Keletas klientų:










Google Reklama „Ads“ („AdWords“) – pasieksime sutartus racionalius įmonės tikslus. Nepasitikėkite vien žodžiais, reikalaukite darbų įrodymų!
Google Reklama – svarbios sąvokos:
Ar norite padidinti verslo pardavimus ir pasiekti naujus klientus? Tai galite padaryti reklamuojantis Google paieškos sistemoje! Google reklama yra efektyvus būdas reklamuoti savo produktus ir paslaugas, nes tai leidžia jums pasiekti tinkamus vartotojus tuo metu, kai jie ieško to, ką jūs siūlote. Google reklamos galimybės ir svarbios sąvokos:
- Reklamos taikymas (angl. Targeting) – tai leidžia nustatyti, kurias raktinių žodžių frazes ir vartotojų grupes norite pasiekti. Suteikia galimybę rodyti reklamas tik tais momentais, kai vartotojai ieško būtent to, ką jūs siūlote.
- Mokėjimas už paspaudimą (angl. Pay-per-click / liet. PPC reklama) – tai yra reklamos modelis, kai mokate tik už paspaudimus į jūsų svetainę.
- Paspaudimo kaina reklamos aukcione (angl. Bidding) – leidžia nustatyti, kiek norite mokėti už paspaudimą į jūsų verslo svetainę.
- Reklamos grupė (angl. Ad group) – Google Ads reklamos suskirstymas į atskiras grupes pagal panašius raktinius žodžius ar temas.
- Reklamos optimizavimas (angl. optimisation) – tai procesas, kurio metu tobulinate reklamas, kad jos būtų rodomos tikslesniems vartotojams ir taip pagerinamas reklamos konversijų rodiklius, reklamos efektyvumas.
- Konversijos rodiklis (angl. Conversion rate) – tai procentinė dalis vartotojų, kurie atliko norimą veiksmą, pvz. pirko produktą arba užsiregistravo į jūsų svetainę.
- Neigiami raktažodžiai (angl. Negative keywords) – tai raktažodžiai, kurie nepritraukia jūsų tikslinės auditorijos ir neleidžia rodyti jūsų skelbimų tiems, kurie ieško nesusijusių produktų ar paslaugų.
- Vaizdinės reklamos tinklas (angl. Google display network / liet. GDN reklama) – tai tinklas svetainių ir mobiliųjų programėlių, kuriuose galima reklamuotis tekstais, vaizdais ir animacijomis. Galite pasirinkti reklamuoti savo skelbimus Google reklamos tinklo svetainėse, kuriuose yra jūsų tikslinė auditorija (angl. Target audience).
- Tekstiniai skelbimai (angl. Text ads / Ad copy) – tai trumpi reklaminiai pranešimai, reklamos tekstai, kurie rodomi Google paieškos rezultatų puslapyje. Šie skelbimai gali būti suformuoti remiantis tam tikrais raktiniais žodžiais ir reklamos kampanijos tikslais.
- Pakartotinė rinkodara (angl. Remarketing / retargeting) – tai būdas rodyti reklamą tiems vartotojams, kurie jau su jumis susisiekė ar tiesiog naršė jūsų svetainėje. Ši funkcija leidžia jums pasiekti potencialius klientus, kurie galėtų būti linkę atlikti norimą veiksmą.
- Kokybės balas (angl. Quality score) – tai Google įvertinimas, kuris apibrėžia jūsų reklamos kokybę Google Ads platformoje. Tai reiškia, kad reklamos tekstai, svetainė ir raktiniai žodžiai turėtų būti susiję ir pritaikyti vartotojams, kad pagerintų jūsų kokybės reitingą. Kuo aukštesnis reitingas, tuo pigiau kainuos reklama ir bus rodoma aukštesnėse pozicijose.
- Nukreipimo puslapis (angl. Landing-page) – tai puslapis, į kurį vartotojai patenka paspaudę ant jūsų reklamos. Šis puslapis turėtų būti optimizuotas taip, kad būtų lengva vartotojams rasti tai, ko jie ieško, ir atlikti norimą veiksmą (pvz. užsisakyti prekę ar paslaugą). Gerai sukurtas nukreipimo puslapis padeda pagerinti konversijų rodiklį ir sumažinti reklamos išlaidas, nes vartotojai tiesiogiai patenka į tinkamą puslapį, o ne į bendrą svetainės pradžios puslapį.
- Google Ads reklamos paskyra (angl. Google Ads account / Adwords account) – aplinka kurioje galima kurti ir valdyti reklamų kampanijas Google paieškos sistemoje.
Ar jūsų verslui reikia reklamos paslaugų, norite būti matomi Google paieškos rezultatų puslapyje ir pasiekti daugiau potencialių klientų? Susisiekite su mumis ir mes padėsime jums sukurti ir optimizuoti Google reklamos kampanijas. Esame patyrę Google reklamos specialistai ir pasiruošę padėti jums pasiekti verslo sėkmę!