Bendradarbiavimas pagrįstas meile, kūrybinėmis idėjomis, kruopščiu darbu, kuris veda į gerus rinkodaros rezultatus. Rinkitės patikimą reklamos agentūrą!
„Google“ reklama pradėjo veikti 2000 metais kaip paprasta tekstinė forma pasirodanti per paieškos rezultatus, naudojant „AdWords“ platformą. Vėliau, 2003 metais, „Google“ pristatė „AdSense“ platformą, leidžiančią svetainėms rodyti reklamas ir uždirbti pajamas pagal paspaudimus ar peržiūras. Su laiku „Google“ reklama išsiplėtė ir tobulino savo formatus, įtraukdama vaizdinės, video ir mobiliosios reklamos galimybes. Yra įdomu paminėti, kad 2018 metais „AdWords“ buvo pervadinta kaip „Google Ads“, atspindintis išplėstą reklamos galimybių spektrą. Šiuo metu „Google Ads“ yra viena iš galingiausių ir populiariausių reklamos platformų pasaulyje, padedanti įmonėms pasiekti tikslinę auditoriją, skatinti verslo augimą ir pasiekti didesnį rezultatų efektyvumą.
Verta paminėti, kad „Google Ads“ leidžia reklamuotojams pasiekti milijardus žmonių visame pasaulyje per jos plačią reklamų tinklo infrastruktūrą, kuri apima paieškos rezultatus, vaizdinės reklamos tinklą, „YouTube“ ir mobiliasias programas. Tai taip pat suteikia įmonėms galimybę naudoti aiškinamąsias reklamas, lokacijos orientuotą reklamą ir daugybę analitinės informacijos ir segmentavimo galimybių siekiant efektyviau pasiekti tikslinę auditoriją.
Norite sužinoti plačiau, kas yra „Google“ reklama? Spauskite čia.
Ar norite padidinti verslo pardavimus ir pasiekti naujus klientus? Tai galite padaryti reklamuojantis „Google“ paieškos sistemoje! „Google“ reklama yra efektyvus būdas reklamuoti savo produktus ir paslaugas, nes tai leidžia jums pasiekti tinkamus vartotojus tuo metu, kai jie ieško to, ką jūs siūlote. „Google“ reklamos galimybės ir svarbios sąvokos:
Jeigu reikia užtikrintų rinkodaros rezultatų, rinkitės patirtį. UAB „Fortema“ veikia nuo 2014 metų, be to reklamos specialistų patirtis siekia dar senesnius laikus.
Esame bene visų populiariausių reklamos platformų (įskaitant „Google Ads“) sertifikuoti specialistai. Visgi net ir turėdami sertifikatus, labiau save laikome praktikais.
Turime patirties dirbant įvairiuose kontinentuose ir įvairiose šalyse (daugiau nei 130+ klientų). O taip pat su skirtingų tipų projektais, nuo startuolių, iki bankinių, finansinių sistemų ar tiesiog nedidelių vietinių verslų.
El. parduotuvėms taikome reklamą – „Google“ paieškoje, dinaminius paieškos skelbimus, remarketingą, RLSA, dinaminį remarketingą. O didelioms el. parduotuvėms – unikalius reklamos robotus.
Mobilios aplikacijos, didmenos projektai, naujų verslo rinkų užėmimas, naujienų portalai, vartotojų nuomonės formavimas per skirtingus reklamos lygius ar kiti nestandartiniai portalai.
Puikiai tinka vietinės reikšmės verslui – jeigu parduodate ar teikiate paslaugas viename mieste ar net keliais kilomentrais aplink jūsų prekybos vietą (pvz. fizinė gėlių parduotuvė, batų taisyklą ir kt.).
Nepriklausomai kokio dydžio Jūsų verslas, Jūsų prekių klientai ieško „Google“ paieškoje. Ši reklamos paslauga tinka kelias paslaugas ar prekes parduodantiems verslams (tiek fiziškai, tiek internetu).
* Kainos nurodytos be PVM. Galutinę reklamos administravimo kainą sudaro 20% nuo reklamos biudžeto, bet ne mažiau, nei nurodytas plano mokestis. Todėl esant didesniems darbų ir reklamos biudžetų kiekiams, skaičiuojami procentai. Pvz. Jei reklamos biudžetas 1000 €/mėn., tai 20% nuo reklamos biudžeto būtų 200 € (pasirinkus planą Praedantiems, mokėsite 200 €/mėn.). Galima naudoti patogią procentų skaičiuoklę.
„Google“ reklamos kaina susideda iš dviejų dalių: „Google“ reklamos administravimo paslaugų (nuo € 150/mėn.) ir reklamos biudžeto. Konkurencingose nišose arba reklamuojant keliose šalyse, bus reikalingas didesnis reklamos biudžetas. Atitinkamas darbų kiekis – didesnė darbų kaina. Todėl priklausomai nuo Jūsų nišos ir poreikio pasiekti rinkos dalį – priklauso galutinė kaina. Išsamiau galite sužinoti susisiekę.
„Google Adwords Express“ – tai greitesnė ir paprastesnė reklamos platformos versija, su šiek tiek mažiau funkcijų. „Google Adwords“ yra senasis dabar vadinamos „Google Ads“ reklamos kampanijų ir platformos pavadinimas.
Mažiau konkurencingose srityse, „Google“ reklamos paspaudimas gali kainuoti nuo keliolikos euro centų, o ypač konkurencingose – net kelis eurus ir daugiau. Paspaudimo kainą nulemia skelbimų ir svetainės kokybė, o daugiausiai įtakos turi konkurencija. Kadangi reklamos pozicijos parduodamos aukciono principu.
„Google Ads“ reklama rodoma – „Google“ paieškoje, naujienų portaluose, mažesniuose ir vidutinio dydžio tinklapiuose, „YouTube“, „GMail“ aplinkoje (dabar – „Discovery“ reklama). Yra galimybė rodyti reklamą trečiųjų šalių, partnerių svetainėse.
Iš ptaktikos esame paskaičiavę – jeigu siekiame didesnės reklamos grąžos (angl. ROI), norime gerinti pelningumo ar panašius rodiklius, rekomenduojame pasiekti iki 80% „Google“ paieškų. Jeigu reklaminės kampanijos tikslas – žinomumo didinimas (tinka 90% ir daugiau). Reklamos biudžetas priklauso nuo rinkos dydžio, įmonės tikslų, verslo pelningumo ir kt. Pvz. labai smulkiems verslams gali būti taikomas kelių šimtų eurų biudžetas per mėnesį. O vidutinio dydžio ir dideliems verslams – keli tūkstančiai, keliasdešimt tūkstančių eurų per mėnesį ir daugiau.
Dažniausia ir bene pagrindinė priežastis – per mažas reklamos biudžetas. Tarkime, jei jūsų rinkos dydis 10 000 paieškų per mėnesį. Vidutinė paspaudimo kaina 0,20 € (CTR: 15%), o Jūsų biudžetas 150 €, tokiu atveju jūsų reklama bus matoma maždaug kas antram vartotojui (t.y. būsite rodomi maždaug 50% ieškančiųjų jūsų prekės ar paslaugos).
„Google Ads“ reklamos sistema turi išmintingus algoritmus, kurie seka vartotojų elgesį, atlieka įvairias analizes ir sugeba atsekti nesąžiningų konkurentų veiksmus (šiuo atveju paspaudimus ant jūsų reklamos). Einamuoju metu jūs sumokėsite iš tokius paspaudimus, tačiau dažniausiai mėnesio gale, fiktyvių paspaudimų suma bus eliminuota ir ją vėl galėsite investuoti savo reklamai.
„Google“ skelbimai, kurie turi keletą antraščių ir aprašymo variantų, visas išnašas (telefono numerio, kainų, nuorodų plėtinius ir kt.) – dažniausiai yra efektyvesni. Reklamos skelbimų CTR (paspaudimų – parodymų santykio) rodiklį gerina kokybiški ir unikalūs aprašymai. Tekste paminint skaičius, informaciją, kas svarbiausia galutiniam klientui, bei skatinimo veikti tekstas (pvz. „skambinkite dabar“, „aptarnavimas 24/7“ ir kt.).