Google reklama – paprasta gauti klientų:
Google reklama paieškoje / dinaminiai paieškos skelbimai.
Mus pasirinko:
130+
klientų.
Įmonės patirtis:
9+
metai.
Reklamos parodymų:
12,5+ mln.
per mėnesį.
Daugiau nei:
7+
reklamos platformos.
Ar Jūsų poreikiai:
- Reikalinga nuolatinė ir profesionali priežiūra?
- Aktualu taikyti Google Ads naujoves?
- Reikalingos išsamios ir skaidrios ataskaitos kiekvieną mėnesį?
- Norite sutaupyti savo laiką?
- Reikia operatyvumo?
- Kyla techninių nesklandumų?
- Norite pagerinti reklamos efektyvumą?
- Nežinote kokių Jums tiksliai priemonių reikia?
Kodėl rinktis UAB „Fortema“ Google Ads reklamos paslaugas?
Google Ads reklama – paprasta gauti klientų:
Google Ads yra puikus būdas pritraukti naujų klientų jūsų verslui. Naudodami Google Ads, galime greitai ir lengvai reklamuoti jūsų produktus ar paslaugas milijonams vartotojų visame pasaulyje. Verslo rinkodaros tikslus galime pritaikyti pagal jūsų įmonės individualius poreikius. Be to, Google Ads generuoja efektyvius reklamos rezultatus ir tinkamai leidžia kontroliuoti reklamos investicijas. Paprasta įsivertinti, kurios reklamos priemonės yra veiksmingos. Visa tai galime su Google Ads reklama – efektyviu metodu pritraukti naujus klientus ir išlaikyti jau esamus.


Manta Dargė
🇱🇹 MB „Mylimukas“ direktorė


Derek G. Roga
🇨🇭🇯🇴🇬🇭🇨🇮🇳🇬 CEO


Andrius Džiaugys
🇪🇺🇱🇹 „Nogrid“ priklauso įmonių grupei, kuri užima 50-ą vietą pagal saulės elektrinių portfelių dydį Europoje („Solarplaza“, 2020 m.).


Julius Baltrėnas
🇱🇹 UAB „Bilaro“ direktorius


Gintaras Naviera
🇱🇹 UAB "Šviesos technologijos" direktorius
Dažniausiai užduodami klausimai apie Google reklamą:
Google reklamos kaina susideda iš dviejų dalių: reklamos biudžeto ir Google reklamos administravimo paslaugų. Konkurencingose nišose arba reklamuojant keliose šalyse, bus reikalingas didesnis reklamos biudžetas. Atitinkamas darbų kiekis – didesnė darbų kaina. Todėl priklausomai nuo Jūsų nišos ir poreikio pasiekti rinkos dalį – priklauso galutinė kaina. Išsamiau galite sužinoti susisiekę.
„Google Adwords Express“ – tai greitesnė ir paprastesnė reklamos platformos versija, su šiek tiek mažiau funkcijų. „Google Adwords“ yra senasis dabar vadinamos „Google Ads“ reklamos platformos pavadinimas.
Mažiau konkurencingose srityse, Google reklamos paspaudimas gali kainuoti nuo keliolikos euro centų, o ypač konkurencingose – net kelis eurus ir daugiau. Paspaudimo kainą nulemia skelbimų ir svetainės kokybė, o daugiausiai įtakos turi konkurencija. Kadangi reklamos pozicijos parduodamos aukciono principu.
Google Ads reklama rodoma – Google paieškoje, naujienų portaluose, mažesniuose ir vidutinio dydžio tinklapiuose, YouTube, Gmail aplinkoje (dabar – Discovery reklama). Yra galimybė rodyti reklamą trečiųjų šalių, partnerių svetainėse.
Iš ptaktikos esame paskaičiavę – jeigu siekiame didesnės reklamos grąžos (angl. ROI), norime gerinti pelningumo ar panašius rodiklius, rekomenduojame pasiekti iki 80% Google paieškų. Jeigu reklaminės kampanijos tikslas – žinomumo didinimas (tinka 90% ir daugiau). Reklamos biudžetas priklauso nuo rinkos dydžio, įmonės tikslų, verslo pelningumo ir kt. Pvz. labai smulkiems verslams gali būti taikomas kelių šimtų eurų biudžetas per mėnesį. O vidutinio dydžio ir dideliems verslams – keli tūkstančiai, keliasdešimt tūkstančių eurų per mėnesį ir daugiau.
Dažniausia ir bene pagrindinė priežastis – per mažas reklamos biudžetas. Tarkime, jei jūsų rinkos dydis 10 000 paieškų per mėnesį. Vidutinė paspaudimo kaina 0,20 € (CTR: 15%), o Jūsų biudžetas 150 €, tokiu atveju jūsų reklama bus matoma maždaug kas antram vartotojui (t.y. būsite rodomi maždaug 50% ieškančiųjų jūsų prekės ar paslaugos).
Google Ads reklamos sistema turi išmintingus algoritmus, kurie seka vartotojų elgesį, atlieka įvairias analizes ir sugeba atsekti nesąžiningų konkurentų veiksmus (šiuo atveju paspaudimus ant jūsų reklamos). Einamuoju metu jūs sumokėsite iš tokius paspaudimus, tačiau dažniausiai mėnesio gale, fiktyvių paspaudimų suma bus eliminuota ir ją vėl galėsite investuoti savo reklamai.
Reklamos skelbimai, kurie turi keletą antraščių ir aprašymo variantų, visas išnašas (telefono numerio, kainų, nuorodų plėtinius ir kt.) – dažniausiai yra efektyvesni. Reklamos skelbimų CTR (paspaudimų – parodymų santykio) rodiklį gerina kokybiški ir unikalūs aprašymai. Tekste paminint skaičius, informaciją, kas svarbiausia galutiniam klientui, bei skatinimo veikti tekstas (pvz. „skambinkite dabar“, „aptarnavimas 24/7“ ir kt.).
Keletas klientų:










Google Reklama „Ads“ („AdWords“) – pasieksime sutartus racionalius įmonės tikslus. Nepasitikėkite vien žodžiais, reikalaukite darbų įrodymų!