Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » Pokalbių funkcijos „Google Ads“ sistemoje (AI)

Pokalbių funkcijos „Google Ads“ sistemoje (AI)

Pokalbio funkcijos gali padėti lengviau optimizuoti „Google“ reklamos paieškos skelbimus, pasinaudojus „Google“ DI (AI) patirtimi. Naudokite pokalbių funkcijas, kad galėtumėte efektyviai kurti kampaniją. Galite paprašyti, kad ji padėtų atlikti toliau nurodytus veiksmus.

Pokalbio patirtis – tai nauja pokalbiais pagrįsta funkcija, sukurta sujungti jūsų žinias su „Google“ DI, kad galėtumėte paspartinti paieškos kampanijos kūrimą. Tai jūsų naudojamas įrankis, kuris padės optimizuoti paieškos kampanijas lengviau sugeneruojant reikalingą tekstą ir išteklius.

Naujiena: Artimiausiu metu „Google“ planuoja pokalbių funkciją paleisti visame pasaulyje (anglų k.).

Naujų paieškos skelbimų antraščių ir aprašymų kūrimas

  • Generuokite atitinkamus raktinius žodžius.
  • Pasirinkite vaizdus.
  • Įveskite svetainių nuorodas.

Pokalbio funkcija „Google“ veikia – didelės apimties kalbos modelio principu, tai dirbtinio intelekto tipas, galintis suprasti ir generuoti žmonių kalbą.

Patarimai, kaip naudoti pokalbių funkcija

  • Pateikite aiškias ir glaustas užklausas.
  • Kalbėkite su „Google“ DI taip, tarsi kalbėtumėte su žmogumi.
  • Jei nesate patenkinti atsakymu, visada galite pabandyti perfrazuoti užklausą.
  • Įsitikinkite, kad kampanijos atitinka „Google Ads“ politiką.

Pokalbių funkcijoms gali reikėti šiek tiek laiko, kad užklausa būtų apdorota. Vaizdų pasiūlymai generuojami ne DI, o gaunami iš nukreipimo puslapio.

Kokie yra pokalbių funkcijų apribojimai?

Pokalbių funkcijos šiuo metu pasiekiamos tik kai kuriems reklamuotojams kaip ribotos beta versijos dalis, o įrankis nebus rodomas, jei neturite prieigos. Jei atitinkate reikalavimus, kurdami kampaniją paskyroje pastebėsite pokalbių funkcijų įrankį. Kai prieiga bus suteikta didesniam skaičiui reklamuotojų – ja galės naudotis didesnė dauguma arba visi sistemos naudotojai.

Pokalbių funkcijos vis dar kuriamos, todėl jos gali būti ribotos.

Šiuo metu ši funkcija galima paieškos kampanijose anglų kalba – Jungtinėse Amerikos Valstijose ar Jungtinėje Karalystėje esantiems reklamuotojams, kurių paieškos skelbimai veikia Jungtinėse Amerikos Valstijose ar Jungtinėje Karalystėje. Pokalbių funkcija galima tik kuriant naujas kampanijas, bet ne keičiant esamas kampanijas.

Instrukcijos

  1. „Google Ads“ paskyroje spustelėkite kūrimo mygtuką „Kurti“ (angl. Create Button), tada pasirinkite Kampaniją.
  2. Atlikite kampanijos kūrimo procesą.
  3. Jei jūsų paskyra tinkama, jums bus suteikta parinktis naudoti naują pokalbių patirtį kuriant paieškos skelbimą. Funkcija turėtų veikti, kai pasieksite sritį „Raktiniai žodžiai“ ar „Skelbimai“.

Naudingos nuorodos:

» Apie pokalbių funkcijas sistemoje „Google Ads“

Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » Pokalbių funkcijos „Google Ads“ sistemoje (AI)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!