Paieškos kampanijos nustatymai
Optimizuokite savo „Google Ads“ kampanijos nustatymus, kad jie atitiktų jūsų unikalius tikslus ir strategiją. Kampanijos nustatymai yra esminiai kiekvienos reklamos kampanijos veikimo aspektai, nes jie nulemia, kur ir kaip bus rodomi jūsų skelbimai. Tai puikus būdas pritaikyti kampaniją pagal savo verslo tikslus.
Pasirinkti tinkami kampanijos nustatymai yra svarbus žingsnis į sėkmingą reklamos strategiją.
Kampanijos tipas nulemia, kokie konkretūs nustatymai yra prieinami, tad verta išsiaiškinti, kaip šis pasirinkimas paveiks jūsų galimybes. Tai yra galimybė sukurti kampaniją, pritaikytą konkrečiai auditorijai arba siekti tikslinių rezultatų, nustatant optimalius parametrus.
Kuriant kampaniją, svarbu atsižvelgti ne tik į įprastus nustatymus, bet ir analizuoti, kaip jie veiks kartu. Kiekvienas sprendimas turi potencialą paveikti skelbimų rodymą, pasiekti konkrečią auditoriją ir suteikti jums konkurencinį pranašumą. Todėl rinkitės nustatymus atsakingai, atsižvelgdami į savo verslo tikslus ir į tai, kaip norite, kad jūsų kampanija būtų transliuojama internete.
Paieškos kampanijos nustatymų reikšmės
Nustatymas | Aprašas |
---|---|
Kampanijos pavadinimas | Reikėtų įvesti kampanijos pavadinimą. Nors „Google Ads“ automatiškai sugeneruoja kampanijos pavadinimą, jūs vis tiek turite galimybę pasirinkti pavadinimą, kuris aiškiai apibūdina kampanijos temą. Tai padės jums lengvai atpažinti ją savo paskyroje, jis bus matomas ir „Google Analytics“ paskyroje. |
Kampanijos tipas | Kampanijos optimizavimas vyksta, atsižvelgiant į pasirinktą kampanijos tipą, siekiant, kad ji idealiai atitiktų jūsų nustatytus tikslus. Be to, turite galimybę pasirinkti vieną arba kelis reklamos tikslus. |
Tinklai | Nustatymas „Tinklai“ nurodo, kur turėtų būti rodomas skelbimas, atsižvelgiant į pasirinktą kampanijos tipą pagal jūsų pageidavimus. Pavyzdžiui, „Google“ paieškos tinklo skelbimas gali būti rodomas tiek „Google“ paieškos svetainėse, tiek ne „Google“ paieškos svetainėse (pavyzdžiui, CNN), kurios bendradarbiauja su „Google“ ir atvaizduoja paieškos skelbimus. Tokios svetainės vadinamos paieškos partneriais.
„Google“ vaizdinės reklamos tinkle skelbimas bus rodomas kitose svetainėse, kurios taip pat bendradarbiauja su „Google“ ir atvaizduoja skelbimus. |
Įrenginiai | Kampanijos apima visas įrenginių kategorijas, įskaitant stacionarius kompiuterius, planšetinius kompiuterius ir mobiliuosius įrenginius. Vėliau turėsite galimybę prisitaikyti skelbimus pagal skirtingus įrenginius. |
Vietovės ir kalbos | Reklamos kampanijos skelbimai matomi klientams, esantiems tikslinėse geografinėse vietovėse arba tiems, kurie savo naršyklėje nustatė jūsų tikslinę kalbą. Siūlome pasirinkti kalbą, kuria dažniausiai bendraujate su klientais. |
Kainų siūlymas ir biudžetas | Nuspręskite, ar pageidaujate rankiniu būdu nustatyti kainų siūlymus skelbimų paspaudimams, ar leisti „Google Ads“ tai daryti automatiškai. Atsižvelgiant į kampanijos tipą, gali būti pasiūlyta rinktis iš įvairių papildomų kainų siūlymo variantų.
Kainų pasiūlymo strategija nulemia, kiek mokate už naudotojus, kurie sąveikauja su skelbimais. Jūsų kainos pasiūlymo apribojimas nustato maksimalią sumą, kurią esate pasiruošęs mokėti už skelbimo paspaudimą skelbimų grupėje. Biudžetas nurodo vidutinę sumą, kurią esate pasiruošęs skirti kampanijai per dieną. Biudžeto nustatymus galite keisti pagal savo poreikius bet kuriuo metu. |
Skelbimų ištekliai | Skelbimus galite patobulinti įtraukdami papildomos informacijos, tokios kaip įmonės adresas, nuorodos į jūsų svetainės puslapius ir telefono numeris. |
Štai kelios papildomos funkcijos, kurios padės optimizuoti jūsų kampaniją:
- Tvarkaraštis: nustatykite kampanijos pradžios ir pabaigos datas.
- Skelbimų planavimas: pasirinkite tam tikras valandas ar savaitės dienas, kada norite rodyti skelbimus.
- Skelbimų pateikimas: pagal numatytuosius nustatymus „Google Ads“ rodo skelbimus tada, kai yra didesnė tikimybė gauti paspaudimų arba konversijų, tačiau galite pasirinkti rodyti skelbimus per dieną tolygiau.
- Išplėstinės vietovės parinktys
- Kampanijos URL parinktys
Efektyvūs nustatymai yra kertinis veiksnys kampanijos sėkmei, nulemdami galutinius rezultatus. Todėl svarbu atidžiai ir atsakingai tinkinti nustatymus, siekiant optimaliai pritaikyti reklamą savo verslo tikslams. Jei reikia profesionalios pagalbos, visada galite kreiptis į „Google Ads“ reklamos ekspertus.
Naudingos nuorodos:
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)