Reklamos agentūra » Mokymai » Mokymai: Google Analytics Event sukūrimas per Tag Manager neprogramuojant svetainės („DOM“ metodas)

Mokymai: Google Analytics Event sukūrimas per Tag Manager neprogramuojant svetainės („DOM“ metodas)

Veiksmai svetainėje:
1. Atlikime veiksmą svetainėje, kol nukeliausime iki galutinio rezultatų puslapio (angl. success page). Pvz. užsiprenumeruokime naujienlaiškį.
2. Ant teksto „Ačiū už prenumeratą.“ (arba Jūsų svetainėje gali būti kitoks panašus tekstas), atlikime „Inspect“ (dešinį pelės mygtuką ant teksto ir iššokusiame meniu – „Inspect“) veiksmą ir nukopijuokime CSS stiliaus klasę prenumeratos lakeliui. Pvz. „mc4wp-alert mc4wp-success“.
3. Nukopijuoto stiliaus klasės pavadinimą sujunkime su taškais ir „div“ tekstu. Pvz. „div.mc4wp-alert.mc4wp-success“.

Veiksmai „Tag Manager“ aplinkoje:
4. Kairiame meniu spauskime ant „Kintamieji“ (angl. Variables).
5. Slinkime vaizdą iki apačios ir paspauskime mygtuką „Naujas“ (angl. New).
6. Pasirinkime kintamojo tipą „DOM elementas“ (angl. DOM element variable).
7. Pasisinkimo metodo laukelyje pasirinkime „CSS kalbos parinkiklis“ (angl. CSS selector).
8. Laukelyje „Elemento parinkiklis“ (angl. Element selector), įrašykime mūsų anksčiau gautą CSS klasės pavadinimą (iš 3 punkto). Pvz. „div.mc4wp-alert.mc4wp-success“. Ir spaudžiame „Išsaugoti“.

9. Kairiame meniu eikime į „Aktyvikliai“ (angl. Triggers).
10. Spauskime „Naujas“ (angl. New).
11. Pasirinkime tipą „Puslapio peržiūra“ (angl. Pageview).
12. Pasirinkime „Kaikurios puslapio peržiūros“ (angl. Some pages).
13. Laukelyje „Suaktyvinti šį aktyviklį, esant šiam įvykiui ir jei atitinka visos šios sąlygos“, pasirinkime mūsų sukurtą „Kintamajį“, kurį išsaugojome (8 punkte) ir įrašykime sąlygą „Ačiū už prenumeratą.“ iš antrojo punkto.

14. Kairiame meniu eikime į „Žymos“ (angl. Tags).
15. Spauskime „Naujas“ (angl. New).
16. Spauskite „Žymos konfiguracija“ (angl. Tag configuration) ir pasirinkite „Google Analytics“ – „Universal Analytics“.
17. Pasirinkite „Stebėjimo įvykis“ (angl. Track type) – „Įvykis“ (angl. Event).
18. Toliau įrašykite į laukelius įvykio pavadinimus: „Kategorija“ -> „Veiksmas“-> „Etiketė“. Pvz. Prenumerata -> Nauja prenumerata -> Tituliniame puslapyje.

19. Per „Google Analytics“ nustatymai, pasirinkite savo Analytics paskyros ID pavadinimą. Pagal nutylėjimą (angl. default), dažniausiai tai gali būti {{„Google Analytics“ nustatymai}} arba kaip nors kitaip pavadinti nustatymai.
20. Toliau prie „Skatinimas“ (angl. Trigger), pasirinkite aktyviklį (jį išsaugojome 13 punkte). Ir spaudžiame Išsaugoti.
21. Nepamirškite atlikus visą šią veiksmų seką paspausti mytuko „Pateikti“ (angl. Publish) ir pilnai publikuoti naujausią „Tag Manager“ versiją.

Detalesnė informacija:

  • Instrukcijos paruoštos atliekant praktinį įgyvendinimą su gtag.js Google Analytics kodu.
  • Pagrindiniai tokio metodo principai – jeigu svetainėje pasikeis „Success page“ puslapio dizainas ir su juo pasikeis „Ačiū už prenumeratą.“ tekstas arba CSS klasės pavadinimas, tai „Tag Manager“ paskyroje teks taip pat pakeisti šiuos nustatymus.
  • Pagrindinis tokio metodo privalumas – nereikia programuotojų ar programinio kodo keitimo. Tačiau egzistuoja ir metodas – Google Analytics Event sukūrimas programuojant svetainę.
  • Toliau atlikus visus aprašytus veiksmus, galite sukurti tikslą (angl. Goals) per Google Analytics paskyrą. Taip galėsite matyti iš kurių reklamos šaltinių įvyko veiksmas (pvz. pamatyti, kad iš Google AdWords reklamos per mėnesį naujienlaiškiui užsiprenumeravo 200 lankytojų).

Atsisiųskite PDF pamoką: Google Analytics Event kūrimas.

Reklamos agentūra » Mokymai » Mokymai: Google Analytics Event sukūrimas per Tag Manager neprogramuojant svetainės („DOM“ metodas)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?