Įeinanti nuoroda (Inbound Link)
Įeinanti nuoroda (Inbound Link) dažnai vadinamas „įkeliama nuoroda“ arba „atėjimo nuoroda“, tai yra hipertekstinė nuoroda iš vieno tinklalapio į kitą. Šios nuorodos gali būti įvairaus pobūdžio: tekstinės, vaizdinės arba kitos formos. Įeinančios nuorodos yra svarbus SEO (paieškos sistemos optimizavimao) elementas, įtakojantis tinklalapio vertinimą paieškos sistemose.
Įeinančių nuorodų svarba:
Įeinančios nuorodos padeda didinti tinklalapio autoritetą paieškos sistemose, nes jos gali rodyti į kokybišką ir vertingą turinį. Kuo daugiau kokybiškų įeinančių nuorodų nukreipta į puslapį, tuo didesnė tikimybė, kad paieškos sistemos jį geriau įvertins.
„Link Juice“ – sąvoka, susijusi su įeinančiomis nuorodomis, reiškia perduodamą autoritetą arba vertę iš vieno tinklalapio į kitą, pagerindama pastarojo paieškos rezultatų poziciją.
„NoFollow“ atributas – tai specialus HTML atributas, pridedamas prie nuorodos, kad nurodytų paieškos sistemoms nekelti autoriteto į tinklalapį, į kurį nukreipta nuoroda. Tai gali būti naudinga valdyti įeinančių nuorodų kokybę ir įtakoti SEO strategiją.
Naujausi įrašai
Efektyviausia „Google“ reklama ir geriausios praktikos – 2025 metams
Su Šv. Kalėdom ir artėjančiais 2025-aisiais!
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (26)
- Marketingas (22)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (10)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (46)
- Verslas (11)