Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Įeinanti nuoroda (Inbound Link)

Įeinanti nuoroda (Inbound Link)

Įeinanti nuoroda (Inbound Link) dažnai vadinamas „įkeliama nuoroda“ arba „atėjimo nuoroda“, tai yra hipertekstinė nuoroda iš vieno tinklalapio į kitą. Šios nuorodos gali būti įvairaus pobūdžio: tekstinės, vaizdinės arba kitos formos. Įeinančios nuorodos yra svarbus SEO (paieškos sistemos optimizavimao) elementas, įtakojantis tinklalapio vertinimą paieškos sistemose.

Įeinančių nuorodų svarba:
Įeinančios nuorodos padeda didinti tinklalapio autoritetą paieškos sistemose, nes jos gali rodyti į kokybišką ir vertingą turinį. Kuo daugiau kokybiškų įeinančių nuorodų nukreipta į puslapį, tuo didesnė tikimybė, kad paieškos sistemos jį geriau įvertins.

„Link Juice“ – sąvoka, susijusi su įeinančiomis nuorodomis, reiškia perduodamą autoritetą arba vertę iš vieno tinklalapio į kitą, pagerindama pastarojo paieškos rezultatų poziciją.

„NoFollow“ atributas – tai specialus HTML atributas, pridedamas prie nuorodos, kad nurodytų paieškos sistemoms nekelti autoriteto į tinklalapį, į kurį nukreipta nuoroda. Tai gali būti naudinga valdyti įeinančių nuorodų kokybę ir įtakoti SEO strategiją.

Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Įeinanti nuoroda (Inbound Link)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?