Gyvavimo vertė (LTV – Lifetime Value)
Gyvavimo vertė (LTV – Lifetime Value) yra rinkodaros ir verslo analizės rodiklis, kuris apibrėžia vidutinę vertę, kurią klientas sukuria per visą bendradarbiavimo laikotarpį su įmonė ar prekės ženklu. Šis rodiklis padeda įvertinti, kiek vertingumo klientas įneša į įmonę per ilgą laikotarpį ir kaip jis prisideda prie verslo pelningumo.
Gyvavimo vertės formulė:
LTV = Vidutinė pirkinio vertė * Vidutinė pirkimo kartų skaičius per metus * Bendras kliento lojalumo laikotarpis (metais).
Vidutinė pirkinio vertė – tai suma, kurią klientas vidutiniškai išleidžia per vieną pirkinių procesą.
Vidutinė pirkimo kartų skaičius per metus – nurodo, kiek kartų per metus klientas perka iš įmonės.
Bendras kliento lojalumo laikotarpis – tai laikotarpis, kurį klientas išlieka lojalus įmonei.
Gyvavimo vertės apskaičiavimas suteikia verslo savininkams ir rinkodaros specialistams įžvalgų apie tai, kiek vertingi yra jų klientai, ir leidžia pritaikyti rinkodaros strategijas, siekiant didinti klientų lojalumą ir pelningumą.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)