Laiko nuosavybė (Time Decay)
Laiko nuosavybė (Time Decay) yra rinkodaros analizės principas, kuris skiria reikšmę ir svorį skirtingiems laiko intervalams, vertindamas, kaip informacija sensta arba gali prarasti savo pradinę reikšmę laikui bėgant. Šis principas yra svarbus vertinant vartotojų elgesį, ypač tais atvejais, kai svarbiausia yra naujausias arba aktualiausias turinys.
„Time Decay“ formulė:
Naujas svoris = Pradinis svoris * (1 – (Laiko trukmė nuo pradinio taško / Laiko periodas)).
Svarbiausios sąvokos:
- Pradinis svoris: Tai yra reikšmė arba svoris, priskirtas pradiniam sąveikos taškui arba įvykiui.
- Naujas svoris: Atnaujinta reikšmė, atsižvelgiant į laiko nuosavybę.
- Laiko trukmė nuo pradinio taško: Laiko intervalas nuo pradinio sąveikos taško iki dabartinio momento.
- Laiko periodas: Numatytas laiko intervalas, per kurį svoris sumažinamas.
Laiko nuosavybė naudojama daugelyje rinkodaros strategijų, ypač kai vertinamas turinio ar reklamos efektyvumas skirtinguose laiko taškuose. Tai leidžia geriau suprasti, kaip vartotojų elgesys kinta laikui bėgant ir kokia informacija išlaiko ilgalaikį poveikį.
Naujausi įrašai
Viktoras Miltenis
11-asis UAB „Fortema“ gimtadienis!
Viktoras Miltenis
Efektyviausia „Google“ reklama ir geriausios praktikos – 2025 metams
Kaip padidinti pardavimus?
Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (26)
- Marketingas (23)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (11)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (47)
- Verslas (11)
Žymos
AB testavimai (3)
AdWords reklama (10)
AI reklama (3)
efektyviausia Google reklama (3)
efektyvi reklama (8)
efektyvi reklama internete (7)
facebook reklama (15)
GDN reklama (4)
Google Ads (6)
Google Ads mokymai (3)
Google Ads reklama (9)
Google Analytics (5)
Google Analytics Event (2)
google analytics mokymai (3)
Google naujienos (2)
Google reklama (21)
influenceriai (3)
influencerių reklama (2)
influencer marketing (2)
internetine reklama (3)
kaip gauti klientu (3)
kaip padidinti pardavimus (5)
kaip padidinti pardavimus internete (5)
kaip pradėti verslą (4)
kaip sugalvoti verslo idėją (2)
kaip sukurti verslą (3)
Kalėdinis sveikinimas (2)
Kalėdinis įmonės sveikinimas (2)
Kalėdos 2024 (2)
kelionių reklama (2)
kontekstinė reklama (6)
konversiju optimizavimas (3)
reklama internete (13)
reklamos agentūra (7)
reklamos biudžetas (3)
reklamos ekspertai (4)
reklamos optimizavimas (2)
reklamos strategija (3)
reklamos tekstai (4)
remarketingas (5)
skaitmeninė reklama (2)
svetainės greitis (3)
video reklama (3)
Youtube reklama (4)
įmonės sveikinimas (2)