Natyvinė reklama (Native Advertising)
Natyvinė reklama (Native Advertising) yra reklamos forma, kuri yra sukuriama taip, kad harmoningai įsilietų į turinio aplinką, kuriame ji yra paskelbta – ir neatrodytų kaip atskiros reklamos dalis. Ši reklamos forma siekia suvienyti reklamos pranešimus su aplinkinio turinio forma ir stiliumi, tad vartotojai ją suvokia kaip natūralią ir organišką.
Papildomos sąvokos:
1. Natyvinio turinio reklama: Turinys, kuris yra sukurtas reklamos tikslais, bet pritaikytas aplinkiniam turiniui ir suteikiantis prasmingą informaciją vartotojui.
2. Socialinė natyvinė reklama: Natyvinė reklama, paskelbta socialiniuose tinkluose, siekiant pritraukti dėmesį per bendruomenės turinį (pvz. UGC).
3. Natyvinės reklamos integracija: Procesas, kuriuo natyvinė reklama yra sukuriama ir pridedama prie turinio be dirbtinio reklamavimo požymių.
Natyvinė reklama yra paveiki sumažinti vartotojų atsparumą tradicinei reklamai, nes ji sukuria patrauklų ir neinvazinį reklamos turinį. Tai leidžia prekėms ar prekiniams ženklams pasiekti vartotojus natūraliu ir efektyviu būdu. Sėkminga natyvinė reklama yra subtili, informatyvi ir pritaikyta aplinkos, kurioje ji yra rodoma, kontekstui.
Domina natyvinė reklama verslui?
Susisiekite!Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)