Pasibuvimo laikas (Dwell Time)
Pasibuvimo laikas (Dwell Time) yra internetinių puslapių analizės rodiklis, matuojantis vidutinį laiką, kurį vartotojai praleidžia apsilankę ir naršydami tam tikrą internetinį turinį ar puslapį. Tai svarbus metrikos dydis, leidžiantis suprasti, kiek ilgai lankytojai išlieka svetainėje arba peržiūri konkretų turinį.
„Dwell Time“ formulė:
Dwell Time = (Bendras laikas, kurį vartotojas praleidžia puslapyje) / (Aplankytų puslapių skaičius).
Papildomos sąvokos:
- Vartotojo įsitraukimas: Pasibuvimo laikas rodo, kiek vartotojai yra įsitraukę į svetainės turinį arba kiek laiko jiems užtrunka tai peržiūrėti.
- Susijęs turinys: Ilgesnis pasibuvimo laikas gali rodyti, kad puslapio turinys yra įdomus ir naudingas lankytojams.
- Puslapio patrauklumas: Kaip rodiklis, „Dwell Time“ gali atskleisti, ar puslapis atitinka vartotojų lūkesčius ir yra patrauklus.
Didelis pasibuvimo laikas gali būti laikomas teigiamu rezultatu, nes rodo, kad vartotojai yra susidomėję ir įsitraukę į suteiktą turinį. Tai gali turėti teigiamą poveikį svetainės pozicionavimui paieškos sistemose ir prisidėti prie bendro vartotojo patyrimo. Pavyzdžiui praleidžiamas laikas svetainėje ar kiti rodikliai yra vienas iš svarbiausių metrikų, matuojant Lietuvos interneto TOP portalus.
Naujausi įrašai
Efektyviausia „Google“ reklama ir geriausios praktikos – 2025 metams
Su Šv. Kalėdom ir artėjančiais 2025-aisiais!
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (26)
- Marketingas (22)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (10)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (46)
- Verslas (11)