Pristatymo puslapis (Landing Page)
Pristatymo puslapis (Landing Page) yra interneto puslapis, skirtas nukreipti lankytojus ir įtikinti juos atlikti tam tikrą veiksmą, pvz., užsiprenumeruoti naujienlaiškį, atsisiųsti failą, registruotis ar įsigyti produktą ar paslaugą. Šio puslapio dizainas ir turinys yra kruopščiai sukurti siekiant maksimaliai paskatinti lankytoją atlikti pageidaujamą veiksmą.
Svarbios sąvokos:
Pristatymo puslapis (Squeeze Page): Puslapis, kuriame pagrindinis tikslas yra rinkti lankytojų kontaktinę informaciją, pvz., el. pašto adresus.
Atskirties puslapis (Splash Page): Laikinas puslapis, rodomas prieš pagrindinį turinį, dažnai su specialia akcija ar pranešimu.
Pirkimo puslapis (Sales Page): Puslapis, sukurta pardavimams skatinti, kuriame pateikiamos išsamios informacijos apie produktą ar paslaugą.
Puslapis dažnai naudojamas rinkodaros kampanijų metu kaip efektyvus būdas konvertuoti lankytojus į potencialius klientus. Tai gali būti dalis internetinės reklamos kampanijos, el. pašto rinkodaros strategijos arba kitų rinkodaros veiklų, siekiant maksimaliai išnaudoti lankytojų srautą ir pasiekti konkrečius verslo tikslus.
Domina puslapių kūrimo paslaugos?
Susisiekite!Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)