Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Pakartotinė rinkodara (Retargeting)

Pakartotinė rinkodara (Retargeting)

Pakartotinė rinkodara (Retargeting) yra rinkodaros strategija, kuria norima pasiekti vartotojus, kurie anksčiau sąveikojo su jūsų internetiniu turiniu arba svetaine. Ši strategija taikoma tiems lankytojams, kurie galbūt peržiūrėjo jūsų produktus ar paslaugas, bet nepriėmė pageidaujamo veiksmo, pvz., pirkimo arba užsiregistravimo.

Svarbios sąvokos:
Pakartotinis reklamavimas (Retargeting Ads): Reklamos, kurios rodomos internetiniuose tinklalapiuose arba socialiniuose tinkluose tiems vartotojams, kurie anksčiau buvo lankęsi jūsų svetainėje.
Pakartotinio elgesio sekimas (Retargeting Pixel): Mažas kodas arba žymė, įdiegta svetainėje, kuris leidžia stebėti vartotojų elgesį ir orientuoti reklamas pagal jų buvimo internete įpročius.

Pakartotinis taikimas leidžia efektyviai kurti sąveiką su potencialiais klientais ir priminti jiems apie jūsų prekes ar paslaugas. Ši strategija padeda didinti konversijas, nes ji vėl pritraukia dėmesį į jūsų verslą tų vartotojų, kurie jau buvo suinteresuoti. Tai naudinga ir kompleksinė rinkodaros kampanijų dalis, galinti padėti didinti svetainės srautą ir pardavimus. Plačiai naudojama dirbamt su tokiomis reklamos formomis, kaip „Facebook“ reklama, „Google Ads“ reklama.

Kita panaši sąvoka – „remarketingas“.


Skaitykite daugiau („remarketingas“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Pakartotinė rinkodara (Retargeting)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?