Tamsusis (arba nevienodai identifikuojamas) socialinis srautas
Tamsusis (arba nevienodai identifikuojamas) socialinis srautas yra internetinės komunikacijos aspektas, kai žmonės dalijasi turiniu per privačius kanalus, tokius kaip tiesioginės žinutės, elektroninis paštas arba mobilieji pokalbiai, o ne per viešuosius socialinius tinklus. Tamsusis socialinis srautas gali būti iššūkis rinkodaros specialistams, nes jis neleidžia visiškai matuoti ir sekti turinio plitimo efektyvumo viešuosiuose tinkluose.
Tamsaus socialinio srauto savybės:
1. Privatumas: Turinys yra bendrinamas asmeniškai, ne viešai, todėl jį sunku sekti.
2. Kilmė: Tamsusis socialinis srautas gali kilti iš tiesioginio žmonių bendravimo, o ne iš viešųjų socialinių tinklų pranešimų.
3. Matomumas: Rinkodaros specialistai negali visiškai matuoti ir stebėti tamsiojo socialinio srauto efektyvumo.
4. Virusinės žinutės: Žmonės dažnai dalinasi turiniu tiesiogiai su artimaisiais, bet tai gali ne visada būti stebima rinkodaros priemonėmis.
Rinkodaros specialistai siekia įvertinti tamsiojo socialinio srauto poveikį ir kilmę, naudodami specialias analizės priemones ir stebėjimo būdus, taip pat skatinant bendravimą per oficialius socialinius tinklus ir kitas viešas platformas.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)