Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Tendencijų gaudymas (Trendjacking)

Tendencijų gaudymas (Trendjacking)

Tendencijų gaudymas (Trendjacking) yra rinkodaros strategija, kai įmonė arba prekės ženklas pasinaudoja aktyviomis ir populiariomis visuomenės bei interneto tendencijomis, įvykiais ar reiškiniais, siekiant pritraukti dėmesį ir pasinaudoti aktualiomis temomis savo turinyje ar reklamoje.

Tendencijų gaudymo pavyzdys:
Įmonė, kuri gamina sporto aprangą, gali pasinaudoti populiariais sporto renginiais ar varžybų sezono pradžia ir kurti turinį, kuris susijęs su šiais įvykiais, pvz., „Pasiruoškite varžybų sezonui su mūsų naujausia kolekcija!“.

Naudojimas rinkodaroje:
Tendencijų sekiojimas leidžia įmonėms parodyti, kad jos yra suinteresuotos ir aktyviai dalyvauja aktualiame visuomenės gyvenime. Tai padeda pritraukti dėmesį, prisitaikyti prie vartotojų poreikių ir sukurti aktualų bei prasmingą turinį.

Atsargumo priemonės:
Svarbu atsižvelgti į tai, kad tendencijų sekiojimas turi būti atliekamas atsakingai ir su pagarbos bei supratimo požymiais. Netinkamas ar nepagarbus elgesys gali sukelti neigiamą viešąją nuomonę apie įmonę.

„Trendų“ gaudymas yra dinamiška strategija, kuri leidžia įmonėms išlikti žinomomis ir prisitaikyti prie nuolatos kintančių vartotojų poreikių bei visuomenės nuotaikų.

Reklamos agentūra » Žodynas » Psichologija » Tendencijų gaudymas (Trendjacking)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!