Vartotojo patirtis (UX – User Experience)
Vartotojo patirtis (UX – User Experience) yra visuma emocinių, praktinių ir asmeninių reakcijų, kylančių naudojantis produkto ar paslaugos sąsaja. Geros UX siekia užtikrinti, kad vartotojai galėtų lengvai ir maloniai sąveikauti su sistema arba svetaine, siekdami įgyvendinti savo tikslus.
Papildomos sąvokos:
1. Naudotojo sąsaja (UI): Tai dalis produkto, su kuria vartotojai tiesiogiai sąveikauja, pvz. meniu, CTA mygtukai arba formos.
2. Interaktyvumas: Produkto savybė leisti vartotojams aktyviai dalyvauti ir veikti.
3. Informacinė architektūra: Svetainės arba sistemos struktūra, organizuojanti informaciją taip, kad ji būtų lengvai suprantama vartotojams.
Geras UX yra svarbu, nes tai daro įtaką vartotojų pasitenkinimui, lojalumui ir produkto naudojimo efektyvumui. Tai apima ne tik vizualinį dizainą, bet ir naudotojo sąsajos srautą, naudotojo gebėjimų atitikimą, atsakymo greitį ir kitus veiksnius, kurie daro įtaką vartotojams ir bendrai vartotojo sąveikai su produktais ar paslaugomis.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)