Virusinė rinkodara (Viral Marketing)
Virusinė rinkodara (Viral Marketing) yra rinkodaros strategija, kai turinys plinta kaip virusas, kuris greitai plinta nuo vieno asmens – kitam, taip plečiant prekės ar paslaugos žinomumą. Ši reklama dažnai plinta socialiniais tinklais, elektroniniu paštu ir kitomis internetinėmis priemonėmis, kurios skatina žmones dalintis turiniu savo kontaktų rate.
Svarbios sąvokos:
Žodžio skleidimas (Word of Mouth): Informacijos perdavimas vieno asmens iš kitų be oficialios reklamos internete.
Socialiniai tinklai (Social Media): Internetinės platformos ir tinklalapiai, kurie leidžia žmonėms dalintis informacija ir ryšiais.
Virusinė reklama (Viral Advertising): Skelbimų kūrimas, kuris skatina žmones platinti informaciją.
Virusinė rinkodara arba virusinė reklama dažnai pasižymi kūrybišku turiniu, humoro elementais ar unikaliomis idėjomis, kurios pritraukia dėmesį ir skatina vartotojus pasidalinti su savo pažįstamais. Ši strategija gali greitai pasiekti didelį auditorijos skaičių ir padidinti prekės ar paslaugos populiarumą. Sėkmingos virusinės rinkodaros kampanijos gali sukurti didelį potraukį ir klientų lojalumą.
Domina greita, „virusinė“ reklama verslui?
Susisiekite!Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)