Google Ads reklamos naujienos (2023 m. rugpjūčio 24 d. – 2023 m. lapkričio 9 d.)
Kaip reklamos ekspertai pastebime, kad norint pasiekti sėkmingų rezultatų naudojant Google Ads, būtina nuolat atnaujinti žinias. Kadangi Google Ads platforma nuolat keičiasi, o konkurencija dėl reklaminių vietų yra didelė, tik šiuolaikinės reklamos strategijos ir žinios gali padėti pasiekti didžiausią reklamos efektyvumą. Aptarkime paskutines Google Ads reklamos naujienas.
Vertingiausios auditorijas – be trečiųjų šalių slapukų
2023 m. lapkričio 9 d.
Žmonės vis daugiau naudoja įvairius kanalus apsipirkti, o 74 proc. klientų mano, kad asmeniškai pritaikyta internetinė patirtis yra svarbi. Naujoji „Google Ads“ paieškos temų funkcija leidžia pridėti iki 25 paieškos temų, padidinant pasiekiamumą ir pritaikymą didžiausio našumo kampanijose. Be to, siekiant išvengti trečiųjų šalių slapukų nutraukimo, „Google“ pristato privatumo „sandbox“ (smėlio dėžę) ir „Protected Audience“ API, leisiančius reklamuotojams palaikyti efektyvų kontaktą su auditorija.
Naujas srautas didžiausio našumo kampanijoje, naudojant paieškos temas
2023 m. spalio 26 d.
„Google Ads“ pristatė paieškos temų funkciją didžiausio našumo kampanijoje, leisdama reklamuotojams lengvai nustatyti paskirties vietas su aukštu našumu. Naujoji funkcija leidžia pridėti iki 25 paieškos temų, papildant įmonės informacija ir išplečiant pasiekiamumą. Atnaujinimas planuojamas 2024 m. pradžioje, optimizuojant paieškos temų funkciją didžiausio našumo kampanijose.
Maksimaliai padidinkite peržiūrų skaičių naudodami vaizdo įrašų peržiūrų kampanijas sistemoje „YouTube“
2023 m. rugsėjo 28 d.
„Google Ads“ pristato vaizdo įrašų peržiūrų kampanijų (VVC) pasaulinį paleidimą, leisdamas reklamuotojams efektyviau pasiekti auditorijas „YouTube“. VVC padeda pateikti prekės ženklo istoriją praleidžiamuosiuose skelbimuose sraute, sklaidos kanaluose, gaudamas iki 40% daugiau peržiūrų ir mažesnį mokėjimą už peržiūrą nei kitos kampanijos. Pavyzdžiui, „Better Brothers Korea“ naudojo VVC, padidindamas peržiūrų skaičių 33 proc. ir mažindamas mokestį 36 proc. palyginti su „TrueView“ skelbimais sraute.
Labiau kūrybiškos reklamos – naudojant DI pagrįstus įrankius, skirtus paieškos skelbimams
2023 m. rugsėjo 20 d.
„Google Ads“ pristato naujus įrankius, įskaitant automatiškai sukurtus išteklius, leidžiančius reklamuotojams kurti aktualesnius paieškos skelbimus, ir pokalbių funkciją, leidžiančius kurti paieškos kampanijas naudojant pokalbių sąsajas. Automatiškai sukurti ištekliai pasiekiami 8 kalbomis (anglų, nyderlandų, prancūzų, vokiečių, italų, japonų, portugalų, ispanų), o pokalbių funkcija bus prieinama anglų kalba JAV ir JK per ateinančius mėnesius. Šie įrankiai padeda efektyviau prisitaikyti prie skaitmeninės rinkodaros pokyčių ir kurti paieškos kampanijas našiau bei efektyviau.
„Google Ads“ perėjimas prie programų kainų siūlymo realiuoju laiku
2023 m. rugsėjo 7 d.
„Google Ads“ planuoja nutraukti kelių skambučių užklausų hibridinio tarpininkavimo grandines, siekdama baigti perėjimą prie kainų siūlymo realiuoju laiku iki 2024 m. sausio mėn. Nors ši naujovė gali padidinti efektyvumą ir pajamas leidėjams bei reklamuotojams, supranta, kad tai gali paveikti kai kuriuos tarpininkavimo procesus. Todėl laikinai iki spalio 31 d. „Google Ads“ dar buvo teikiamas toks palaikymas.
Naujoji Google Ads politika, padedanti reklamuotojams ir stiprinanti naudotojų pasitikėjimą
2023 m. rugpjūčio 31 d.
Pristatoma nauja „Riboto skelbimų teikimo“ politika, skirta didinti skelbimų aiškumą ir mažinti sukčiavimų riziką. Politika įveda susipažinimo laikotarpį mažiau pažįstamiems reklamuotojams, o jos tikslas – užtikrinti skaidrumą ir aiškumą naudotojams sąveikaujant su skelbimais. Politika bus pradėta taikyti tiems reklamuotojams, kurių reklamos susijusios su tam tikrais prekės ženklais, siekiant užtikrinti aiškų ryšį su skelbimu.
Transporto priemonių skelbimai bus naujovinti į Didžiausio našumo kampanijas
2023 m. rugpjūčio 24 d.
Automobilių pirkimo procesas sparčiai kinta, tampa vis labiau skaitmeniškas, kai 79% naujų automobilių pirkėjų ieško informacijos internete. Tai reikalauja rinkodaros specialistų greitai analizuoti duomenis ir prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių. Paskelbta nauja Didžiausio našumo kampanija „Google Ads“, leidžianti automobilių reklamuotojams pasiekti klientus skirtinguose kanaluose, tokiu būdu optimizuojant konversijas ir vertę.
Anktesnis 2023 metų straipsnis: Google Ads reklamos naujienos (2023 m. vasario 6 d. – 2023 m. kovo 7 d.).
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)