Reklamos agentūra » Google reklama » Google Ads reklamos naujienos (2023 m. vasario 6 d. – 2023 m. kovo 7 d.)

Google Ads reklamos naujienos (2023 m. vasario 6 d. – 2023 m. kovo 7 d.)

Kaip reklamos ekspertai pastebime, kad norint pasiekti sėkmingų rezultatų naudojant Google Ads, būtina nuolat atnaujinti žinias. Kadangi Google Ads platforma nuolat keičiasi, o konkurencija dėl reklaminių vietų yra didelė, tik šiuolaikinės reklamos strategijos ir žinios gali padėti pasiekti didžiausią reklamos efektyvumą. Aptarkime paskutines Google Ads reklamos naujienas.

Didinkite savo kelionių srautą su aukščiausios kokybės kelionių kampanijomis

2023 m. kovo 7 d.
Google Ads naujienosDidžiausio našumo kampanijos, skirtos kelionių reklamos tikslams, padeda viešbučių teikėjams pasiekti daugiau klientų. Kampanija leidžia rodyti aktualius skelbimus „Google“ kanaluose ir skelbimų vietose, įskaitant Žemėlapius, Paiešką, „YouTube“ ir viešbučių skelbimus. Naudodami viešbučių rinkiklio įrankį, galite lengvai pritraukti naujus svečius ir didinti užsakymų skaičių. Reklamuotojai, naudojantys Didžiausio našumo kampaniją, pasiekia vidutiniškai 18% daugiau konversijų už panašų mokestį už konversiją.

Nauji dizainai – efektyviam darbui ir rezultatams

2022 m. kovo 2 d.
Google Ads skelbia, kad testuoja naujus dizainus, kad pagerintų produkto tvarkymo ir lengviau randamo turinio patirtį reklamuotojams. Nors nekeičiant ar nepašalinant jokių funkcijų, atnaujinimai apima naują naršymo meniu, sąsajos pertvarkymą ir dvi naujas naršymo kategorijas. Tai turėtų padėti rasti ir lengviau pasiekti reikiamus įrankius ir funkcijas. Šis eksperimentas iš pradžių bus išleistas nedideliam skaičiui paskyrų.

Naujas būdas reklamuotojams įsigyti ir įvertinti „YouTube“ pagrindinio puslapio antraštę

2023 m. kovo 1 d.
„YouTube“ pristatė naują mokesčio už valandą (MUV) pagrindinio puslapio antraštės pirkimo būdą, kuris papildo senąjį mokesčio už parodymą (MUT) variantą. Reklamuotojams suteikiama galimybė pasinaudoti visomis dalijimosi balsu funkcijomis tam tikromis valandomis iki svarbaus įvykio, per jį ar po tokio įvykio. Taip pat pradėtos taikyti naujos pagrindinio puslapio antraštės vertinimo priemonės, leidžiančios įvertinti kampanijos pasiekiamumą, prekės ženklo populiarinimą ir žiūrimumą. „YouTube“ reklamą yra galimybė taikyti pagal įvairius parametrus, tad ši naujiena, puiki žinia, siekiantiems stiprinti prekės ženklo žinomumą ar tiesiog viešinti aktualią informaciją reklamos pagalba.

Atraskite naujus įrankius, kurie suteiks jums daugiau galios paieškos skelbimams

2023 m. vasario 27 d.
Google pristato naujus įrankius, kurie padeda reklamuotojams pasiekti paieškos skelbimų galią, padidinti kūrybinį našumą ir patobulinti skelbimų kokybę. Vienas iš naujų įrankių yra automatiškai sukurti ištekliai, kurie padeda reklamuotojams geriau pasirinkti tinkamus skelbimus ir gauti daugiau konversijų. Be to, Google pristato pasaulinių paieškos kampanijų naujų klientų įgijimo tikslą, kad padėtų reklamuotojams lengviau pritraukti naujus klientus.

Didžiausio našumo kampanijų naujienos: pasiekti didesnį pelną ir išbandyti naujas rinkos galimybes!

2023 m. vasario 23 d.
Didžiausio našumo kampanija pasiekia geresnius rezultatus paskyroje su paieškos ir AI technologijų deriniu. Kampanija padeda sulaukti daugiau konversijų visuose „Google“ reklamavimo kanaluose. Naujos funkcijos padės dar labiau pagerinti Didžiausio našumo kampanijų paieškos skelbimų vietų rezultatus. Paskyros lygio neigiami raktiniai žodžiai ir geriausios praktikos taikymas padeda išlaikyti prekės ženklo tinkamumą ir išskirti nenorimus srautus.

„Google“ pristato naują Ads Privacy Hub, skirtą padėti reklamuotojams suprasti privatumo pakeitimus ir įvertinti skelbimų našumą

2023 m. vasario 6 d.
„Ads Privacy Hub“ yra naujas „Google“ išteklių šaltinis, skirtas padėti įmonėms pasiekti internetinio reklamavimo augimą besikeičiančiame privatumo aplinkoje. Ši svetainė padeda suprasti naujausius privatumo pakeitimus ir jų poveikį skelbimų našumui, sukurti privatumo apsaugą užtikrinančią skelbimų strategiją, suteikia taktinių įžvalgų, atsako į dažnai užduodamus klausimus ir teikia vertinimo planą, skirtą padėti įvertinti skelbimų našumą. „Ads Privacy Hub“ taip pat užtikrina, kad būtų nuosekliai naudojamos „Google Ads“ privatumo apsaugą užtikrinančios technologijos.

Reklamos agentūra » Google reklama » Google Ads reklamos naujienos (2023 m. vasario 6 d. – 2023 m. kovo 7 d.)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?